اختتامیه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان امروز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری سیناپرس، رئیس کمیته افتتاحیه، اختتامیه و برنامه‌های جنبی جشنواره بیست و هفتم اظهار کرد: بخش‌های متنوعی برای مراسم اختتامیه در نظر گرفته شده که شامل بزرگداشت‌، نکوداشت‌، سخنرانی و برنامه‌های متنوع است.

محمدمهدی کلهری اضافه کرد: محمود سالاری؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، امیر مشهدی‌عباس؛ دبیر جشنواره و مسعود ویژه؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان سخنرانان مراسم هستند.

وی ادامه داد: در آیین اختتامیه جشنواره بیست و هفتم نکوداشت‌ محمدرضا الوندی و کریم اکبری‌مبارکه و بزرگداشت مریم کاظمی، مهدی فرشیدی‌سپهر و سعید باغبانی برگزار خواهد شد.

کلهری با اشاره به اینکه بخش‌های تئاتر نوجوان، کودک، خردسال و خیابانی بخش‌های رقابتی هستند، اظهار کرد: علاوه بر این از دو بخش غیر رقابتی نقالی و خیمه شب بازی نیز تقدیر به عمل می‌آید.  

رئیس کمیته افتتاحیه، اختتامیه و برنامه‌های جنبی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در ادامه مطرح کرد: آیتم‌های مختلف هنری برای این مراسم در نظر گرفته شده که در فواصل بخش معرفی برگزیدگان و سخنرانی‌ها اجرا می‌شود و مستند فعالیت چند روزه هنرمندان و عوامل اجرایی یکی از نمونه‌های آن است.

وی با اشاره به اینکه حمید ترابیان مجری جشنواره بیست و هفتم خواهد بود، بیان کرد: دکورها با المان‌های تئاتری سه بعدی کار شده و تنوع بصری فوق‌العاده نسبت به سال‌های قبل دارد، همچنین برای پخش زنده مراسم از شبکه‌های استانی و ملی هماهنگی‌های انجام شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا