فروش خودروهای چینی در انگلستان

به گزارش سیناپرس، شرکت خودروسازی چینی Aiways که در سال ۲۰۱۷ توسط فو کیانگ (مدیر سابق فروش ولوو) و گری گو تأسیس شد، اکنون کارخانه ای در شانگهای با ظرفیت سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه به همراه مرکز تحقیق و توسعه و کارخانه باتری تاسیس و یک مقر اروپایی نیز در مونیخ آلمان دارد.

الکس کلوز، مدیرعامل فروش خارجی و معاون تعیین استراتژی Aiways در این رابطه گفت: ما شاهد علاقه قابل توجهی از سوی بریتانیا و همچنین بازارهای فرمان راست در جنوب شرق آسیا از جمله ژاپن به خودروهای چینی هستیم. این موضوع ما را شگفت زده کرده است، بنابراین ما سعی می کنیم تا جایی که می توانیم واکنشی سریع نشان دهیم.

ما می خواهیم سریع تر در بازارهای بریتانیا حضور پیدا کنیم. من در برابر مدیران ارشد شرکت، متعهد شدم که این کار را ظرف ۱۲ ماه انجام دهم. این سیاستگذاری ممکن است خیلی سخت باشد، اما ما در حال حاضر روی آن کار می کنیم و این همان چیزی است که من آن را هدف جاه طلبانه می نامم.
اگر این طرح محقق شود، Aiways با خودروی U5 وارد بریتانیا خواهد شد، یک شاسی بلند الکتریکی که از سال ۲۰۱۸ فروخته شده است. طول این محصول ۴۷۰ سانتیمتر با فاصله بین دو محور ۲۸۰ سانتی متر بوده و دارای بسته باتری ۶۳ کیلووات ساعت۳ برای مسافتی در حدود ۴۰۰ کیلومتر است. این خودرو رقیبی برای Skoda Enyaq iV. به شمار می رود.

به گزارش سیناپرس، کلوز انتظار دارد در صورت اجرایی شدن برنامه ‌هایش با یک وارد کننده معتبر کار کند،. وی در این رابطه گفت: در حال حاضر علاقه‌ هایی وجود دارد که امیدوار کننده به نظر می ‌رسد، اما ما همچنین می ‌خواهیم ببینیم که چگونه می ‌توانیم مدلی را ایجاد یا تطبیق دهیم که برای بریتانیا کارآمد باشد. آنها باید تصمیم بگیرند که چگونه می خواهند با ما  کار کنند.

 وی در ادامه تاکید کرد:‌ اگر این استراتژی به نتیجه نرسد، می ‌توانیم به رویکردی کاملاً متفاوت نگاه کنیم. به گزارش سیناپرس،  مشکل واردکنندگان بریتانیایی این است که آنها در حال حاضر کاملاً ادغام شده اند، بنابراین اگر چیزی جدید ظاهر شود، ممکن است آن را در نظر بگیریم. به گزارش سیناپرس،خودروی چینی U5 در حال حاضر در ۱۴ کشور اروپایی از جمله آلمان به فروش می رسد، جایی که در فروشگاه های الکترونیک Euronics عرضه می شود.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا