عضویت۱۹۶آزمایشگاه کشور در شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی

دکتر رضا اسدی­ فرد در گفتگو بامهر، با بیان اینکه شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی از تیرماه سال گذشته آغاز به کار کرده است، گفت: اکنون توانستیم بر اساس عملکرد آزمایشگاهها، آنها را رتبه بندی کنیم.

وی افزود: طبق ارزیابی های سال گذشته ۵۴ آزمایشگاه از ۲۷ مرکز عضو شبکه آزمایشگاه فناوری های راهبردی حضور داشتند که مشخص شده این آزمایشگاهها طی ۸ماه، ۲۵ هزار نفر مشتری دارند.

وی با تاکیدبر اینکه این شبکه آزمایشگاهی صرفا یک شبکه وزارت علومی نیست بلکه فراگیر و ملی است، گفت: جمعا یازده و نیم میلیارد تومان درآمد آزمایشگاههای عضوشبکه در این هشت ماه بوده و اینها ۲۶۰ هزار خدمات ازمایشگاهی ارائه داده اند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری­های راهبردی معاونت علمی و فناوری عنوان کرد: عملکرد مراکز عضو شبکه ازمایشگاهی براساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌ها، با توجه به سه شاخص اصلی «مشتری مداری»، «میزان کارکرد» و «میزان همکاری‌های شبکه‌ای (به ترتیب با نسبت ۳۵، ۳۵ و ۳۰ درصد) » مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه تا کنون در مجموع ۱۹۶ آزمایشگاه از بخش خصوصی و دولتی به این شبکه عضو شدند، ادامه داد: از این تعداد ۴۱درصد آزمایشگاه مربوط به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (شامل مراکز تحقیقاتی پژوهشگاه، پژوهشکده و ازمایشگاههای دانشگاهها) است و ۵۱ درصد مابقی از بخش خصوصی و وزارتخانه های دیگر هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا