۶۳ درصد مردم از نحوه رانندگی همسرشان عصبی می شوند

به گزارش سیناپرس، نتایج یک نظرسنجی از ۲ هزار بزرگسال نشان می دهد که بیش از نیمی از رانندگان همیشه  یا اغلب  نسبت به رفتار رانندگان دیگر احساس اضطراب می کنند (۵۳٪). از هر پنج نفر سه نفر موافق هستند که بیماری همه گیر باعث شده مردم رانندگی ناامن تری کنند (۶۱٪) و به همین دلیل است که درصد مشابهی می گویند که اکنون رانندگی ایمن بیش از همیشه مهم است

به طور مشابه، ۶۰ درصد افراد حتی زمانی که شخص دیگری در حال رانندگی است، چشم به سرعت سنج می دوزند. در این میان بیشتر مردم اذعان می کنند که هنگام رانندگی همسر خود، عصبی می شوند.

نیمی از پاسخ دهندگان اعلام کردند : وقتی آنها مسافر هستند، اغلب دلشان می خواهد سرعت خودرو کم شود. (۵۲٪) و از هر ۱۰ هفت نفر دیگر، قبل از حرکت ماشین مطمئن شوید که همه کمربند ایمنی خود را بسته اند.

در این میان نیمی از پاسخ دهندگان نگران خطراتی مانند تأخیر یا تصادف در جاده هستند و بیش از یک سوم رانندگان اظهار داشتند که آنها فقط  گاهی اوقات ، به ندرت  یا هرگز  محدودیت‌های سرعت را در جاده یا بزرگراه رعایت می‌کنند.

به گزارش سیناپرس، عدم آمادگی وسیله نقلیه، بزرگ ترین چالشی است که افراد هنگام رانندگی در مسافت های طولانی با آن مواجه می شوند و به دنبال آن خطرات آب و هوا یا مشکلات وسیله نقلیه/مکانیکی (۳۴ درصد) قرار دارند. بیش از یک چهارم از پاسخ دهندگان حاضرند یک روز از تعطیلات آخر هفته خود را صرف تعمییرات خودرو کنند. 

نیمی از پاسخ دهندگان اعتراف می کنند که نمی دانند در صورت خرابی وسیله نقلیه خود در بزرگراه چه کاری انجام دهند (۵۳٪) و تقریباً یک چهارم از آنها اعتماد ندارند که اگر باتری آنها در وسط سفر از کار افتاد چه کاری باید انجام دهند.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: studyfinds
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا