بهترین قیمت ورق تفلون ptfe سال 1401

پلی تترا فلوئورواتیلن (PTFE) که به طور تجاری با نام تفلون شناخته می شود، یک فلوروپلیمر نیمه کریستالی است. PTFE به دلیل استفاده از آن به در صنایع غذایی و دارویی به دلیل مقاومت استثنایی در برابر حرارت و خوردگی شناخته شده است. علاوه بر این، این خواص در صنایع دیگر نیز به اثبات رسیده است، یعنی صنایع خودروسازی، شیمیایی و پزشکی، جایی که بی اثر بودن شیمیایی، عایق الکتریکی و عمر طولانی بسیار ارزشمند است. اما قیمت ورق ptfe در سال 1401 چه نواساناتی را پشت سر گذاشته است؟ مزایای خرید این محصول چیست؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوال های خود را دریافت کنید.

ورق یا شیت PTFE که اغلب به عنوان ورق تفلون نامیده می شود. قیمت ورق ptfe در ثامن تجارت بر اساس نرخ روز محاسبه میشود. شما میتوانید انواع ورق تفلون تراشکاری، گلاس، گرافیک و… را به صورت آنلاین از مرکز فروش آهن آلات ثامن تجارت سفارش دهید. ورق تفلون خالص PTFE، کابرد بسیار زیادی در صنعت، ساختمان سازی و مصارفی که تحت فشار بالا انجام میشود، دارد.

این ورق یک ترموپلاستیک با عملکرد بالا است که جذب رطوبت بسیار کم را ارائه می دهد، ضریب اصطکاک فوق العاده پایینی را ارائه می دهد و دارای استحکام دی الکتریک عالی است. در برابر خوردگی و هیدرولیز بسیار مقاوم است، دمای عملیاتی وسیعی دارد و از نظر شیمیایی بی اثر است. ورق PTFE نیز مورد تایید مواد غذایی و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است، اما در معرض خزش است و برای استفاده با مواد بسیار ساینده مناسب نیست.

با توجه به ویژگی های آن، PTFE می تواند برای حاوی مواد شیمیایی بسیار تهاجمی به عنوان واشر، آستر یا بوش استفاده شود. این ماده همچنین می تواند به عنوان صفحه اسلاید یا یاتاقان در کاربردهای اصطکاک کم استفاده شود و برای استفاده به عنوان عایق الکتریکی مناسب است. اگر به دنبال چسباندن ورق PTFE با چسب هستید، اکثر صنایع یک گزینه حکاکی شده شیمیایی ارائه می کنند که به موادی مانند فلزات، لاستیک‌ها و سایر پلاستیک‌ها بچسبد. همچنین توانایی ماشینکاری PTFE را بر اساس نیازهای سفارشی از نقشه ها یا نمونه های موجود را دارند.

برای خرید ورق تفلون PTFE نسوز در ضخامت های مختلف می توانید اقدام کنید. همچنین این محصول اندازه های گوناگون طیف وسیعی را شامل می شود که این موارد در قیمت آن تاثیر بسزایی دارد.

اما به طور کل اگر بخوایه برنامه های کاربردی این محصول را پس خرید برای شما شرح دهیم شامل مواردی چون: واشرها و مهر و موم ها، بوشینگ ها، بلبرینگ های کشویی، عایق ها، واشرها، صفحات کشویی و آسترهای شیمیایی برای استفاده در طیف وسیعی از صنایع تولید می شود.

اما قبل از خرید هر محصول باید از ویژگی های آن نیز آگاه شوید، به همین دلیل چند مورد از مزایا و خواص تاثیر گذار در قیمت ورق تفلون PTFE را برای شما شرح می دهیم: دمای این ورق ها تا -200 درجه سانتیگراد تا 260 درجه سانتیگراد می باشد، مقاومت عالی در برابر دماهای پایین و بالا دارند، مقاومت عالی در برابر هیدرولیز، خواص کشویی و نچسب بسیار خوبی دارند، از ضریب اصطکاک بسیار پایین و جذب رطوبت بسیار کمی را بر خودار می باشند، به اشعه گاما حساس هستند و مقاومت بسیار خوبی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند.

ورق های ptfe در برند های بسیار مختلفی اعم از: کشور های چین، اتریش، بلژیک و ایتالیا تولید و ساخته شده است که هر کدام با قیمت های بسیار متفاوتی در بازار عرضه می شوند، همچنین نکته قابل توجه این است موادی که در ساخت انواع این ورق ها استفاده می شود در قمیت آنها تفاوت زیادی را ایجاد می کند. ممنون که تا پایان این مطالب با ما همراه بودید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا