ضرورت کاهش مراجعه حضوری دانشجویان و دانش‌آموختگان به سازمان دانشجویان

 دکتر هاشم داداش پور در آیین تکریم و معرفی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه باید از مراجعه حضوری دانشجویان و دانش‌آموختگان به سازمان کاسته شود، گفت: الکترونیکی شدن خدمات دستگاه‌های اجرایی، اقدام لازمی است که برای خروج از سیستم سنتی و حرکت در مسیر ملحق شدن به خدمات دولت الکترونیک صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: الکترونیکی شدن خدمات دانشجویی حرکتی که چند سال است آغاز شده است و باید با روحیه مضاعف و جهادی دنبال شود و نقاط ضعف و کاستی‌ها برطرف گردد و ضمن رضایت حداکثری، تا حد امکان از  تعداد مراجعات حضوری بکاهد.

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به حل مشکلات دانشجویان و کاهش مراجعه حضوری آنان به سازمان در پی راه‌اندازی سامانه سجاد تصریح کرد: ما در نسل اول فناوری اطلاعات در سازمان دانشجویان موفق بوده‌ایم، اما این نسل اول جهت پیشبرد امور سازمان امور دانشجویان کافی نیست و باید به فکر نسل جدیدی از حوزه فناوری اطلاعات باشیم که پاسخگوی نیاز روز و آینده سازمان و مطالبات مدیران و دانشجویان باشد.

در ادامه دکتر مصطفی صالحی سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در این جلسه ضمن اشاره به واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک پیشران در سازمان امور دانشجویان گفت: امیدواریم بتوانیم اهداف واحد فناوری اطلاعات مانند ایجاد درگاه واحد در راستای دولت هوشمند، یکپارچه سازی و مطمئن‌سازی داده‌ها و ارتقاء بحث‌های امنیتی را پیش ببریم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا