تحریم‌ ها علیه ایران موجب تکیه بر توان داخلی و فناوری‌ های بومی شد

 ایرج اله دادی در نشست با مدیر توسعه بخش آسیا و خاورمیانه مدرسه عالی مدیریت اسکول کوو روسیه افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بزرگ ترین پارک شهری ایران محسوب می‌شود و در تمام نقاط کشور و هر بخشی که این دانشگاه فعالیت دارد، پارک علم و فناوری نیز دارای شعبه است.

وی با یادآوری سابقه ۲۰ ساله فعالیت این پارک علم و فناوری ادامه داد: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در حال حاضر با در نظر داشتن واحدهای پیش رشد و افراد حقیقی، نزدیک به ۵۰۰ عضو فناور دارد.

معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: بیشتر شرکت‌های پارک در حوزه فناوری اطلاعات، اینترنت اشیا، مهندسی پزشکی، کشاورزی و نفت و گاز مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، اولگ رمیگا مدیر توسعه بخش آسیا و خاورمیانه مدرسه عالی مدیریت اسکول کوو نیز در این نشست با یادآوری نقش و گستره این مدرسه عالی مدیریت، گفت: این مجموعه و همچنین شرکت‌ها و مشتریان دریافت‌کننده خدمات آن می توانند از تجربیات ارزشمند ایران در زمینه مقابله با شرایط تحریم بهره ببرند.

مجموعه اسکول کوو از پیشرفته‌ترین مدارس مدیریتی روسیه محسوب می‌شود و بالغ بر نیمی از شرکت‌های بزرگ روسی به صورت مستمر مخاطب دوره‌های آموزشی این مجموعه هستند.

مدیر توسعه بخش آسیا و خاورمیانه مدرسه عالی مدیریت اسکول کوو روسیه و هیات همراه در ادامه از بخش های مختلف پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بازدید کرد.

در این بازدید مدیران بخش‌های فناوری و نوآوری حاضر در گروه بازدیدکننده از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای همکاری با تیم‌های استارتاپی و کسب‌وکارهای نوآورانه و خلاقانه در ایران ابراز علاقه مندی کردند.

در ادامه این بازدید مقرر شد پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با مدرسه مدیریت اسکول کوو روسیه با هدف شکل‌گیری همکاری‌های مشترک در زمینه نوآوری و بهینه‌سازی کارکرد شرکت‌های دانش‌بنیان در ۲ کشور همکاری کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا