تولید محصولات میکرو و نانو انکپسوله برای مصرف خوراک دام و طیور

حبیب رمضان‌زاده، رئیس هیات مدیره این شرکت دانش‌بنیان در مورد تولید محصولات میکرو انکپسوله این شرکت دانش‌بنیان، گفت: شرکت ما تکنولوژی میکرو و نانو انکپسولاسیون را به صورت کاملا بومی توسعه داده و در حال حاضر برای مصرف صنایع دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی و خوراک دام و طیور در حال تولید انبوه این مواد هستیم.

وی با بیان اینکه این شرکت یک شرکت مبتنی بر علم و فناوری است که بر روی تولید انکپسولاسیون مولکولی تمرکز دارد، خاطر نشان کرد: تکنولوژی اختصاصی ما، میکروانکپسوله‌کردن مواد مؤثره در صنایع دارویی، مکمل، شوینده، آرایشی و بهداشتی، غذایی و خوراک دام و طیور است. با این فناوری، رهایش آهسته و کنترل شده مواد مؤثره از ریزکپسول‌ها با مقیاس نانو و میکرو، کنترل بر الگوی رهایش و اندازه ذرات و نیز تبدیل مواد مؤثره روغنی و املاح نامحلول به پودر قابل حل در آب ممکن می‌شود.

رئیس هیات مدیره این شرکت دانش‌بنیان، اظهار کرد: تکنولوژی ما موجب می‌شود تا موادی که به طور معمولی قابل مصرف هستند، از پایداری بیشتر و جذب بهتری در بدن و انحلال کامل‌تری در محیط آبی برخوردار باشند و همچنین تا حد زیادی طعم و بوی بد برخی از آن‌ها کاهش می‌یابد.

رمضان‌زاده در ادامه محصولات این شرکت را نسبت به سایر محصولات مشابه کاملا رقابت‌پذیر اعلام کرد و گفت: برخی از محصولات ما اصولا مشابه خارجی ندارند و آن تعداد از محصولات ما که مشابه خارجی دارند، به لحاظ فنی، کیفی و قیمت نسبت به مشابه خارجی از رقابت‌پذیری خوبی برخوردارند. در حال حاضر حدود ۱۵ شرکت بزرگ صنایع دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی و خوراک دام و طیور از مشتریان عمده محصولات شرکت ما هستند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، وی بیان کرد: ما در سال گذشته موفق شدیم تا برای نخستین بار برخی از محصولاتمان را برای مصرف در صنایع داروسازی به کشور آلمان صادر کنیم و امیدواریم در سال جاری بتوانیم در بازارهای هدف اروپایی، آمریکای شمالی، روسیه، کشورهای همسایه و عربی صادرات داشته باشیم.

رمضان زاده اعلام کرد که این شرکت برای تولید محصولات میکرو و نانو انکپسوله دانش‌بنیان از تسهیلات سرمایه در گردش صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا