طریق و سلوک امام (ره) و رهبر معظم انقلاب سرلوحه مسئولان و مردم باشد

 در متن بیانیه این دانشگاه به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد آمده است: بار دیگر نیمه خرداد فرا می رسد و غم و حزنی جانکاه قلوب مسلمانان جهان را می فشارد. ۳۳ سال پیش در چنین روزی امامی عارف ،سالکی عابد ، فقیهی جامع و پیشوایی زاهد چشم از جهان فرو بست که انقلابش مهم ترین تحول قرن بیستم و نقطه عطف تاریخ معاصربود .

در ادامه این بیانیه آمده است: در گام دوم انقلاب اسلامی، فضای عمومی جامعه تفکر جهادی و عمل انقلابی را برگزیده و این روحیه در بدو پیروزی انقلاب اسلامی با راهبری امام راحل چه در عرصه دفاع مقدس و رشادت های شهدای والامقام هشت سال جنگ تحمیلی، چه در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و غیرت زینبی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران والا مقامش متبلور گردیده است.

روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در این بیانیه آورده است: خداوند متعال اگر چه بزرگمردی از دیار نور را از ما گرفت، اما وجود باری تعالی را شاکریم که برای ما حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، را رهبر قرار داد تا انقلاب بدون رهبر و پیشرو رها نگردد و تشعشعات این انقلاب را امروز در بین ملت های استقلال خواه ومظلوم عالم شاهد باشیم.

در خاتمه بیانیه این دانشگاه آمده است: خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن بزرگداشت نام و یاد امام عزیز (ره) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره‌ی قیام ۱۵ خرداد۱۳۴۲، پیروی کامل از رهنمودها و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را پیروی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی دانسته و امیدوار است که طریق و سلوک امام خمینی (ره) و خلف صالحش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همواره و در همه‌ی امور سرلوحه و سرمشق مسئولان و مردم باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا