مهلت ثبت‌ نام در مرحله دوم آزمون دکتری دانشگاه تهران تمدید شد

 آن دسته از داوطلبانی که برای پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۱ دانشگاه تهران تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه جامع دانشگاه برای شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی و دستیاری دامپزشکی نشدند، مهلت ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳ خرداد تمدید شد.

بر اساس تاکید دانشگاه تهران؛ پس از انقضای مهلت تعیین شده، فرصت داده شده تمدید نخواهد شد و این ثبت‌نام مربوط به داوطلبان پذیرفته‌شده مرحله اول آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دستیاری دامپزشکی سال ۱۴۰۱ است که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور جهت ارزیابی آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) به دانشگاه تهران معرفی شده‌اند.

ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک داوطلبان فوق از روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ آغاز شد و داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام به آدرس ems1.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

ارزیابی تخصصی مرحله دوم آزمون (مصاحبه) از روز سه‌شنبه ۱۷ خرداد تا روز جمعه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ مطابق با جدول برنامه زمانبندی مصاحبه، برگزار می‌شود.ذداوطلبان لازم است به منظور کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از مکان و زمان دقیق مصاحبه به سایت پردیس یا دانشکده مربوطه مراجعه کنند.

همچنین انجام مصاحبه صرفا برای داوطلبان یک بار برگزار می‌شود و عدم شرکت در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و برگزاری مصاحبه مجدد امکان پذیر نیست.داوطلبانی که به دلیل تداخل زمان مصاحبه با دانشگاه دیگر، قادر به حضور در جلسه مصاحبه دانشگاه تهران نیستند با ارائه مستندات لازم جهت انجام مصاحبه با پردیس یا دانشکده مربوطه هماهنگی و پیگیری لازم را به عمل آورند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا