فصل جدید برنامه تلویزیونی پایان ناباروری

در فصل جدید برنامه تلویزیونی "پایان ناباروری" که در ۴۰ قسمت در حال تهیه و پخش است، به زوجین در حوزه ناباروری اطلاع‌رسانی می‌کند. این برنامه روزهای شنبه از ساعت ۱۹ به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

ناباروری و سیاست‌های جمعیتی، علت‌های ناباروری، روش‌ها و فناوری‌های درمان ناباروری، معرفی تکنیک‌های نوین درمان ناباروری، سقط مکرر، اندومتریوز، اهدای تخمک و جنین، نقش ژنتیک در درمان ناباروری و ابعاد اجتماعی، روانشناختی، حقوقی و اخلاقی ناباروری و روش‌های درمان از جمله موضوعات این برنامه هستند.

در سری جدید برنامه "پایان ناباروری" که با ساختار مستند گزارشی تهیه می‌شود، تلاش شده است تا علاوه بر پرداختن به مسائل پزشکی، به نگرش جامعه به معضل ناباروری و رگه‌های اجتماعی این موضوع پرداخته شود.

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا(پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی) با داشتن شش کلینیک و ارائه اغلب خدمات تشخیصی، از جمله آزمایش‌های سیتولوژی و ژنتیک، سونوگرافی، رادیوگرافی و ارائه مشاوره‌های مرتبط با باروری(تغذیه، روانپزشکی، ژنتیک و سلامت جنسی …)، یکی از جامع‌ترین و برترین مراکز درمان ناباروری کشور محسوب می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا