نقش انجمن‌ های علمی دانشجویی در جنبش نرم‌افزاری دانشگاهی ارتقاء یابد

علی نظری در نشست اعضای انجمن علمی، دانشجویی ریاضی و علوم کامپیوتر، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های کاری ما این است که نشست‌های منظم با انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار شود.

وی ادامه داد: انجمن‌های علمی، دانشجویی ازجمله ظرفیت‌های مهم علمی با مشارکت دانشجویان هستند که می‌توانند نقش اثرگذاری در جنبش نرم‌افزاری داشته باشند.

نظری عنوان کرد: انجمن‌های علمی، دانشجویی با رویکردهای مسئله‌محوری بایستی فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی خود را تقویت کنند.

سرپرست دانشگاه لرستان، بیان کرد: برای نمونه، انجمن علمی، دانشجویی ریاضی و علوم کامپیوتر در زمینه‌ی تهیه برنامه‌هایی که برای کلیت دانشگاه هم آورده، داشته باشد فعالیت‌های خود را تقویت کند و گسترش بدهد.

در ادامه محمد حیاتی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، بیان کرد: انجمن‌های علمی، دانشجویی از جمله بخش‌های مهم برای تقویت فعالیت‌های گروهی و علمی دانشجویان هستند.

وی ادامه داد: رویکرد کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، این است که هرچه بیشتر تلاش شود بسترهای لازم و کافی برای فعالیت‌های گروهی دانشجویی ازجمله فعالیت‌ تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های علمی متناسب با امکانات و زیرساخت‌های دانشگاه، فراهم و تقویت شود.

حیاتی عنوان کرد: ما از برگزاری نشست تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون‌های دانشجویی با تیم مدیریتی دانشگاه استقبال می‌کنیم و این مهم را در راستای ارتقای پاسخگویی و اهمیت دادن به دانشجویان، ارزیابی می‌کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، افزود: محور کار، این است که کمک کنیم روز به روز، فعالیت‌های دانشجویی گروهی در دانشگاه لرستان، تقویت و کیفی‌تر شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا