افتتاح پروژه های ارتباطی یزد با هزار میلیارد اعتبار

به گزارش مهر، پروژه های ارتباطی استان یزد در قالب پروژه های زیر ساخت، پست، پست بانک، مخابرات و اپراتور های تلفن همراه با ارزشی بالغ بر 1000 میلیارد ریال با 25 درصد سرمایه گذاری بخش دولتی و 75 درصد سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری می رسد.

براین اساس همزمان با سفر وزیر ارتباطات و هیأت همراه به استان و به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از 75 پروژه ارتباطی در قالب پروژه های زیر ساخت، پست، پست بانک، مخابرات و اپراتور های تلفن همراه بهره برداری می شود.

مدیر کل ICT استان یزد در این باره با اشاره به توسعه پهنای باند دیتای اپراتورها در استان به میزان 400 مگابیت گفت: توسعه شبکه ملی فیبر نوری در استان به میزان 372 کیلومتر از جمله این افتتاحات است.

وی به بهره برداری از 50 پروژه مخابراتی در قالب این طرح ها در استان یزد اشاره کرد و افزود: در این سفر همچنین پروژه های مختلف پستی و پست بانکی در استان به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ICT استان یزد همچنین از ارتقای شبکه تلفن همراه ایرانسل و همراه اول به نسل سوم در شهر یزد خبر داد و گفت: با بهره برداری از پروژه های اپراتورهای تلفن همراه، پوشش و کیفیت شبکه همراه استان ارتقا می یابد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا