پرستار اردبیلی رتبه دوم جشنواره فرشته رحمت را کسب کرد

این پرستار اردبیلی در گفت‌وگو با سیناپرس اردبیل اظهار کرد: این جشنواره در سه بخش فیلم، عکس و دلنوشته به میزبانی زنجان برگزار و ۲۱ اردیبهشت در مراسم اختتامیه نفرات برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی‌ می‌تواند بخشی از ناگفته‌های پرستاران را عیان کند، ادامه داد: فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی پرستاران به خصوص در بحران کرونا کمتر دیده می‌شود و انگار با فروکش‌ کردن ویروس کووید ۱۹ بار دیگر پرستاران فراموش شدند بنابراین برگزاری جشنواره‌هایی با موضوعات دلنوشته و مشابه آن فرصت مناسبی برای منتشر کردن فریادهای فروخفته‌ مدافعان سلامت و بیان مشکلات و دغدغه‌های آنها است‌.

این پرستار ادامه داد: پرستاران به خصوص در استان‌هایی مثل اردبیل فاقد تریبون برای مطرح کردن مشکلات و مطالبات خود هستند به همین دلیل اراده‌ای برای رفع مشکلات این قشر خدوم، فداکار و ایثارگر توسط متولیان امور دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه جای جشنواره‌های مشابه در استان اردبیل خالی است، ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای پرستاران استان اردبیل تقریبا تعطیل شده است که این نقص باید با حضور افراد دغدغه‌مند و فرهنگ‌دوست در جایگاه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی حوزه پرستاری مرتفع شود زیرا این قشر به دلیل فعالیت‌های سنگین و گاه طاقت‌فرسا بیشتر از اقشار دیگر نیازمند حضور در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی هستند. یادآور می‌شود عنوان جشنواره یعنی "فرشته رحمت" از سخنان مقام معظم رهبری انتخاب شده  بود و ۵۲۱ اثر از استان‌های مختلف به این جشنواره ارسال شده بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا