آمادگی پارک علم و فناوری مجارستان برای همکاری با ایران

دکتر بولکای دنس روز چهارشنبه در بازید از یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۲» گفت: رشد ایران در استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان چشمگیر بوده است.

وی افزود: تعداد بالای جوانان در این نمایشگاه نشانگر رشد علمی ایران و آینده درخشان این کشور در حوزه استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان است.

رییس پارک علم و فناوری مجارستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در اینوتکس ۲۰۲۲ اظهار داشت: پارک علم وفناوری مجارستان نماینده ۸۶ شرکت است که در چهار حوزه انرژی های تجدیدپذیر، مدیریت درآمد، سلامت و بحث های غذایی فعالیت دارد، با توجه به رشد ایران در زمینه شرکت های دانش بنیان این آمادگی وجود دارد تا در زمینه های موجود با پارک فناوری پردیس و زیست بوم فناوری ایران تبادل نظر و همکاری داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، ‌یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) با حضور ۴۰۰ استارتاپ و شرکت دانش بنیان روز گذشته سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس گشایش یافت.

نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری در ایران است که هر ساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.

هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه اینوتکس تلاقی سه ترند برتر زیست بوم نوآوری و فناوری؛ از سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارتاپ‌ها گرفته تا افزایش همکاری و مشارکت و نیز گفت و گو و شبکه سازی میان بازیگران اصلی است.

این نمایشگاه امسال در فضایی به وسعت پنج هزار متر و با حضور حدود ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعتی داخلی، استارتاپ، شتاب دهنده، شرکت فناور مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و پاویون کشورهای روسیه و هند نیز برپا شده  که جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه به بازدیدکننده های حضوری و برخط  ارایه می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا