تجلیل از شرکت‌ های واکسن‌سازی و خانواده شهدای مدافع سلامت

اولین همایش جامع کووید ۱۹ به همت سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ امروز (چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت) در سالن همایش های ایران مال آغاز به کار کرد.

این همایش تا ۲۳ اردیبهشت با برگزاری ۱۴ پنل تخصصی با موضوعات مختلف کووید ۱۹ و تشخیص آزمایشگاهی، تازه‌های ویروس‌شناسی در کووید ۱۹، قصور پزشکی در دوران کرونا، کووید و پوست، به‌روزرسانی درمان‌های بستری و سرپایی بیماران مبتلا به کووید ۱۹، قلب و کووید ۱۹،‌ عوارض نورولوژی کووید ۱۹، واکسیناسیون کووید ۱۹، تظاهرات گوارشی و کبدی کووید و پساکووید، کووید در اطفال، اختلالات غددی در بیماری کووید ۱۹، پیامدهای کووید در بارداری و نوزادی میزبان پزشکان در تخصص های مختلف  ادامه دارد.

همزمان با برگزاری این همایش از شرکت های واکسن سازی ایرانی برکت، سیناژن، موسسه انستیتو پاستور ایران، شرکت واکسن سازی فخرا، شرکت واکسن سازی نورا و موسسه واکسن سازی رازی تقدیر شد.

افزون بر این از خانواده شهدای مدافع سلامت شامل خانواده شهید محمود پویانی، خانواده شهید دکتر مجید شریفی نیا، شهید دکتر مهدی صالحی و خانواده شهید علی فعال بارو هم تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از زحمات خبرنگاران حوزه سلامت به دلیل سهم مهم آنها در اطلاع رسانی اخبار مرتبط با کووید ۱۹ ارزشمند و شایسته تقدیر شناخته و از خبرنگاران خبرگزاری از جمله ایرنا، مهر، فارس، ایسنا، دانشجو، باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه ایران سپید و پایگاه های اطلاع رسانی قدردانی شد.

همزمان با این همایش اولین نمایشگاه تخصصی مدوفارم با حضور شرکت های دارویی و تولیدکنندگان و ارایه دهندگان تجهیزات و خدمات مورد نیاز پزشکی و بیمارستانی و حوزه سلامت در حال برگزاری است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا