برگزاری بیش از ۴۰۰ جلسه بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها در اینوتکس

سجاد عباسی فشمی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ که بعد از ظهر امروز در پارک فناوری پردیس برگزار شد، بیان کرد: اردیبهشت سال گذشته با وجود مشکلات و چالش‌های بسیار برای اولین بار نمایشگاه اینوتکس را برای اولین بار در پارک فناوری پردیس برگزار کردیم و صحنه اینوتکس به صحنه زندگی تبدیل شد. شرکت های بسیاری از شهرستان‌ها آمدند و تعامل شد و حال امروز برای یازدهمین بار در کنار هم جمع شده‌ایم و یازدهمین دوره را این‌ نمایشگاه را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: نمایشگاه اینوتکس با شعار اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف برگزار می‌شود. در این رویداد سه هدف اصلی را دنبال می‌کنیم که

شامل جذب سرمایه‌گذاری بیشتر، گسترش جلسات بی تو بی میان بازیگران زیست‌بوم‌ فناوری و نوآوری و ایجاد شبکه ای از کارآفرینان ملی است. در بخش نمایشگاهی ۴۰۰ شرکت و استارتاپ محصولات خود را به نمایش گذاشته اند. دربخش رویدادی برنامه‌های مختلفی داریم، همچنین بخش های جانبی و تفریحی هم برنامه‌های متنوعی ارائه می‌کنند.

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ با اشاره به اینکه بسیاری از مخاطبان به صورت مجازی نمایشگاه اینوتکس را دنبال می‌کنند، مطرح کرد: طی ۴ روز نمایشگاه دربخش استیج سخنرانی و پنل‌های مختلفی در حوزه کسب و کار برگزار می‌شود، تمرکز ویژه‌ای به حوزه فین تک و بلاک‌چین داریم. کسب و کار به آینده نگری نیاز دارد و به همین دلیل در بخش آینده اینوتکس به مسائلی چون هوش مصنوعی پرداخته می‌شود.

عباسی فشمی گفت: یکی از بخش هایی که امسال به نمایشگاه اضافه شده فروم حکمرانی است که در آن به سیاست گذاری فناوری پرداخته می‌شود. همچنین، ۴۰۵ جلسه میان استارتاپ و سرمایه گذاری برنامه ریزی شده که طی چهار روز نمابشگاه برگزار می‌شود.

رویداد اینوتکس پیچ نیز در روز آخر برگزار می‌شود همچنین اختتامیه مسابقه علمی کنز نیز در روز آخر نمایشگاه برگزار می‌شود.رویدادهای دیگر شامل اینوتکس بتل، سی کاپ دانش‌آموزی و تور بازدید از پارک فناوری پردیس می‌شود. اپلیکیشن اینوتکس امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منبع:انا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا