رونمایی از دستاوردهای پزشکی دانشگاه آزاد همزمان با دهه فجر

به گزارش مهر، علیرضا مصداقی نیا معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 19 بهمن، این مراکز برای اولین بار به شکل مجازی افتتاح می شوند.

 مصداقی نیا افزود: این مراسم با حضور دکتر میرزاده و سایر مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی روز یکشنبه 19 بهمن ماه از ساعت 8/30 الی 11 در سالن اجتماعات بیمارستان فرهیختگان برگزار می شود. 

وی همچنین از رونمایی کتاب «میراث مکتوب علوم و فنون در تمدن دوره اسلامی» در این مراسم خبر داد.

معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشبختانه موافقت های اصولی وزرات بهداشت برای راه اندازی 30 مرکز تحقیقاتی در واحدهای پزشکی تهران، علوم دارویی، دندانپزشکی، واحد خوراسگان، آمل، خمین و… جلب شده است.

 مصداقی نیا در ادامه از راه اندازی مرکز تحقیقاتی سازمان سما با کمک حوزه معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: افتتاح مرکز رشد گیاهان دارویی واحد خوراسگان، مرکز رشد آمل و آغاز تجهیز 4 بیمارستان فرهیختگان، اردبیل، تبریز و کازرون از دیگر برنامه های این حوزه در ایام دهه فجر خواهد بود.

 وی با اشاره به ابلاغ طرح جامع دانشگاه سالم از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پس از ابلاغ این بخشنامه، کلینیک سلامت در برخی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از جمله واحد پزشکی تهران دایر شد که این کلینیک ها نیز در این ایام افتتاح خواهند شد.

مصداقی نیا درباره دیگر دستاوردهای دانشگاه در حوزه خدمات سلامت و آموزش پزشکی گفت: بهره برداری از 12 آمبولانس در سراسر کشور و افتتاح دانشکده پزشکی کرمان و دانشکده داروسازی واحد آمل از دیگر برنامه های پیش روست. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا