رویایی ترین خودروی الکتریکی تاریخ ساخته شد

به گزارش سیناپرس، هنریک فیسکر، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت خودروسازی فیسکر فاش کرده است که محصول جدید این مجموعه با عنوان رونین نامگذاری شده، در حال توسعه بوده و یک سدان لوکس چهار درب الکتریکی با سقف بازشو خواهد بود. 

وی در این رابطه توضیح داد که ساخت این محصول جدید یک چالش بزرگ است زیرا به یک ساختار تکان دهنده بنیادین و منحصر به فرد، نوآورانه و قوی نیاز دارد. در حال حاضر هیچ خودروی اسپرت کانورتیبل برقی و چهار در بازار وجود ندارد.

مدیر ارشد فیسکر همچنین تأیید کرد که رونین برد ۱۰۰۰ کیلومتری را در چرخه WLTP هدف قرار می دهد  که در واقع از هر خودروی تولیدی در حال حاضر پیشی می گیرد.

رونین  در حالی که یک پیشرانه سه موتوره را ارائه می کند، قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر را در کمتر از دو ثانیه طی کند. این خودرو قرار است در تابستان سال آینده رونمایی شده و در نیمه دوم سال ۲۰۲۴  به مرحله تولید برسد، دارای ویژگی های منحصر به فرد و خیره کننده ای است.
به گزارش سیناپرس، بر اساس اطلاعات موجود، مدل چهارم رونین در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد، اما طراحی و موقعیت یابی آن هنوز در حال نهایی شدن است. 

رونین سومین مدل در خط تولید این برند آمریکایی است که پس از شاسی بلند فیسکر اوشن و خودروی جمع و جور فیسکر پرل قرار دارد. هنریک فیسکر در این رابطه گفت: رونین با استفاده از مواد اولیه پیشرفته و سبک وزن و تمرکز بر برد، عملکرد و تجربه کلی رانندگی ساخته خواهد شد.
به گزارش سیناپرس، این خودرو همچنین دارای سیستم آیرودینامیک فعال و طراحی نوآورانه باتری است که بسته آن در ساختار خودرو ادغام شده است.

در خاتمه گفتنی است شرکت خودرو سازی فیسکر قصد دارد تا سال ۲۰۲۷  یک میلیون خودروی برقی را تولید و عرضه کند. در این گزارش، تصاویر ویژه و رونمایی شده از خودروی فوق را مشاهده می کنید.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا