تکمیل فاز اول پارک علم و فناوری علوم پزشکی شهید بهشتی

 دکتر افشین زرقی در بازدید دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات وفناوری وزیر بهداشت از انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور به اهمیت عمق بخشیدن به فعالیت‌های دانش بنیان تاکید کرد و افزود: اختصاص گرنت‌های فناورانه در کنار گرنت‌های پژوهشی می‌تواند در پیشبرد اهداف علمی و پژوهشی دانشگاه کمک‌کننده باشد.

وی از تکمیل فاز اول پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد و افزود: در زمینه غذا و امنیت صنایع غذایی باید فعالیت‌های گسترده‌تری با شتاب بیشتر در دستور کار باشد.

دکتر زرقی با اشاره به این که در فعالیت‌های درازمدت پژوهشی باید موضوعاتی مثل غذا، دارو و علوم زیستی محوریت فعالیت‌ها باشد، گفت: در انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی پژوهش‌های منحصر به فرد صورت گرفته است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که قطب تحقیقات تغذیه‌ای در دنیا متعلق به دانشگاه واخنینگن هلند است، به همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با معتبرترین دانشگاه‌های جهان در حوزه تغذیه اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، وی با بیان این که انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور آمادگی فعالیت‌های بین‌المللی با محوریت تحقیقات غذای حلال را دارد، تصریح کرد: تامین و تقویت زیرساخت‌های سخت‌افزاری با نگاه ملی و منطقه‌ای می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا