با خودروی الکتریکی آمریکایی جدید آشنا شوید

به گزارش سیناپرس، شرکت آمریکایی Lucid تایید کرده است که قصد دارد در تابستان امسال توسعه خود را در اروپا آغاز کند.
سخنگوی این شرکت تایید کرد که این سازنده آمریکایی خودروهای الکتریکی صادرات خودرو به خریداران اروپایی و خاورمیانه را در ژوئن یا جولای آغاز خواهد کرد و سپس دامنه محصولات این کمپانی در سال ۲۰۲۳ به چین گسترش خواهد یافت.
لوسید صریحاً تأیید نکرد که ابتدا به کدام بازارها صادرات خواهد داشت، اما در مصاحبه قبلی، یکی از مدیران این شرکت گزارش می‌دهد که آلمان اولین بندر مقصد آن ها خواهد بود.
پس از این مرحله، فروش محصولات جدید لوسید در اتریش، بلژیک، دانمارک، فنلاند، ایسلند، ایتالیا، موناکو، هلند، اسپانیا، سوئد، سوئیس و نروژانجام خواهد شد. گفتنی است هنوز حضور این شرکت در بازار بریتانیا تایید نشده است، اما شواهد نشان می دهد این خودرو ساز الکتریکی در حال توسعه پلتفرم های مبتنی بر فرمان راست در محصولات خود است که امکان صادرات این محصول به کشورهایی که در آن از فرمان انگلیسی استفاده می شود را فراهم می کند.
به گزارش سیناپرس، انتظار می ‌رود که تولید این خودرو در اواخر سال جاری آغاز شده و خط تولید کامل ایر برای سفارش آنلاین برای خریداران بریتانیایی در پایان سال ۲۰۲۲  قبل از تحویل در سال ۲۰۲۳ در دسترس باشد.
تصور می شود محصول جدید این شرکت  تا ۱۳۴۱  اسب بخار قدرت تولید کند و به این ترتیب باید شاهد ظهور خودری الکتریکی جدیدی برای تسلای مدل S Plaid باشیم که قادر است سرعت صفر تا صد را در  1.9 ثانیه  طی کند. 
در ماه مارس، این شرکت به سرمایه گذاران اعلام کرد که تاکنون ۴۰۰ نسخه  ایر تولید کرده و بیش از ۳۰۰  دستگاه را به مشتریان تحویل داده است و همچنان بانک سفارش موجود بیش از ۲۵ هزار دستگاه را در انتظار دارد.
مترجم: ابراهیم خسرو پرست
منبع: autocar
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا