بوت کمپ تخصصی سرمایه‌گذاری برگزار می شود

بوت کمپ تخصصی سرمایه‌گذاری با شعار آن ‌سوی مرزها؛ فرصتی برای رشد و شکوفایی استارتاپ‌ها است که با حضور مدرسان، منتورها و سرمایه‌گذاران ایرانی و بین‌المللی برگزار می‌شود و تلاش دارد تا ضمن آشنایی استارپ‌های شرکت‌کننده با آخرین استانداردهای بین‌المللی در زمینه سرمایه‌گذاری، فرصت جذب سرمایه از سرمایه‌گذاران بین‌المللی را برای آن‌ها فراهم کند

این رویداد توسط خانه نوآوری و صادرات ایران‌ساخت در کنیا( IHIT ) با هدف آشنایی با ظرفیت‌های متقابل اکوسیستم استارتاپی ایران و آفریقا در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

حوزه‌های «هوشمندسازی صنعتی»، «تجارت الکترونیک»، «لجستیک (فناوری‌های مالی)» و «فناوری‌های کشاورزی» به عنوان ظرفیت‌های مشترک اکوسیستم استارتاپی ایران و آفریقا در این بوت کمپ پوشش داده خواهد شد. همچنین فناوری‌های مرتبط با انقلاب صنعتی چهارم (بلاکچین، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، هوشمندسازی صنعتی و چاپ سه ‌بعدی نیز در این رویداد مدنظر هستند.

مخاطبان اصلی این بوت کمپ تخصصی سرمایه‌گذاری، فعالان استارتاپی هستند که محصول خود را به‌ صورت MVP ارائه می دهند و درحال ‌توسعه بازار و جذب سرمایه هستند؛ همچنین با توجه به محتواهایی که در این وبینارها ارائه می‌شود، دیگر فعالان استارتاپی نیز می‌توانند از آموزش‌های آن بهره ببرند.

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این کمپ «ایجاد فرصت‌های بین‌المللی برای اکوسیستم نوآوری کشور و شبکه‌سازی و تعامل با سایر اکوسیستم‌های بین‌المللی» را هدف اصلی خود قرار داده است و مشارکت کنندگان در این رویداد از مزایایی چون دسترسی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی، شبکه‌سازی اکوسیستم نوآوری ایران و آفریقا و آموزش بر اساس استانداردهای بین‌المللی برخوردار خواهند شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا