دکتر کاظم فروتن دبیر شورای‌ عالی جمعیت شد

 آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در اجرای تبصره ۲ بند «ب» ماده ۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با توجه به سوابق و تجارت ارزنده دکتر سید کاظم فروتن وی را به عنوان دبیر شورای‌عالی جمعیت منصوب کرد.

رییس جمهور در این حکم آورده است: انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال، تشریک مساعی اعضای محترم آن ستاد و بهره‌مندی از کلیه ظرفیت‌های موجود با ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها و مجموعه‌های مرتبط در اجرای دقیق قانون جمعیت مجدانه بکوشید. توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله در قانون جمعیت، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و بویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند مسألت می‌کنم.

دکتر فروتن دارای دکترای پزشکی و متخصص رشته اورولوژی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده و عضویت در هیأت علمی و دانشیار رشته تخصصی اورولوژی در دانشگاه شاهد، فعال حوزه خانواده و جمعیت، قائم مقامی دبیر شورای گسترش معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان، تالیف چندین عنوان کتاب در حوزه خانواده، تاسیس اولین کلینیک جامع سلامت خانواده در کشور، فعال نمونه کشوری حوزه ازدواج، تاسیس انجمن علمی سلامت خانواده ایران، تاسیس رشته دکتری خانواده و سلامت جنسی و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهد را در سوابق خود دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا