موانع مجموعه گردشگری پل شیشه ای هیر برطرف می شود

به گزارش سیناپرس اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین در جلسه با مسئولان و سرمایه گذاران پل هیر با اشاره به اینکه پل معلق شیشه ای هیر نقش اساسی در توسعه  اقتصادی وگردشگری منطقه داشته است، خاطر نشان کرد: همت و تلاش میراث فرهنگی استان و سرمایه گذاران و مدیران مجموعه این مجموعه قابل ستودنی است چرا که این پروژه گردشگری منطقه را از بمبست خارج کرده است و ما قدردان آنها هستیم.

وی بر رفع موانع مجموعه پل معلق شیشه ای هیر تاکید کرد و گفت: تا ماه آینده برخی موانع پروژه پل هیر ازجمله ساماندهی جاده ورودی وخروجی و سندمالکیت مجموعه برطرف می شود.

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: باید با ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران مجموعه و رفع موانع پروژه پل هیر شاهد عملیات اجرایی فازهای بعدی این پروژه گردشگری در هیر باشیم.

در ادامه معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: با اهتمام ویژه مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل جاده منتهی به پل معلق شیشه ای هیر درروزهای آینده آسفالت می شود تا دغدغه سرمایه گذاران و مدیران مجموعه برای استقبال از گردشگران برطرف شود.

 میرجعفریان اضافه کرد: استاندار اردبیل تاکید جدی به رفع موانع پل شیشه ای هیر دارد به طوری که در همین راستا امروز این جلسه برگزارشد و مصوبات جلسه که شامل ساماندهی و آسفالت جاده ورودی و خروجی پل معلق شیشه ای هیر و ارائه سندمالکیت به سرمایه گذار درروزهای آینده محقق می شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل از حمایت همه جانبه ازسرمایه گذاران و مدیران پل معلق شیشه ای هیر برای توسعه مجموعه وراه اندازی فازهای بعدی مجموعه خبرداد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا