بازگشت مجدد موها با استفاده از بافت‌ پروتینی بوقلمون

پروین برادران قهفرخی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان فناوران ابزاردقیق کوهرنگ و مخترع این طرح در گفت وگو با خبرنگار سیناپرس درباره این محصول گفت: این محصول طبیعی به نام آمینالR از 19 آمینو اسید طبیعی چپ گرد مورد نیاز برای رشد و تغذیه مو درست شده است؛ این محصول از بافت های پروتینی بوقلمون استخراج شده و به عنوان ترکیبی کامل برای تغذیه مو و تقویت کنند فولیکول های مو عمل می کند.

وی افزود: ال- آمینو اسیدها با تغذیه سریع و موثر ریشه مو موجب تسریع در رشد سلول ها، ترمیم ساقه و کراتین مو می شوند که برای بازگشت موهای ریخته شده، تقویت و جلوگیری از ریزش مجدد مو مفید است.

وی به وجه تمایز این محصول نسبت به نمونه های مشابه خارجی اشاره کرد و گفت: آمینالR تنها محصولی طبیعی است که تمامی آمینو اسیدهای مورد نیاز برای رشد مو را دارد. این محصول برای نخستین بار در دنیا ارایه شده و طبیعی بودن تمامی مواد اولیه، علمکرد سریع و رضایت بخش همراه با سهولت مصرف و سازگاری کامل با پوست افراد و ضریب ایمنی و بهداشتی بالا، این محصول را نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی متمایز کرده است.

وی بیان کرد: این محصول برخلاف نمونه‌های شیمیایی، پوست یا رگ‌های خونی را تحریک نمی‌کند و کاملا طبیعی است؛ حتی به آن رنگ و اسانس اضافه نشده است.

این مخترع ادامه داد: همچنین نه تنها قیمت این محصول بسیار ارزان‌تر بلکه کیفیت آن نیز از نمونه‌های مشابه خارجی بهتر است.

به گفته وی تقویت تارهای نازک مو و تبدیل موهای کرک به ضخیم، رویش مجدد موها( حتی برای کسانی که از طاسی رنج می‌برند)، مناسب بودن برای انواع موهای آسیب دیده و رنگ شده، تقویت موهای خشک، ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده، افزایش مقاومت موها در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید، افزایش استحکام و قوی تر شدن ساختار مو و قابل استفاده برای ابرو از جمله مهمترین مزایای استفاده از این محصول است.

برادران درباره مدت تاثیر گذاری این محصول اظهار کرد: تاثیر این محصول بنا بر شرایط هورمون‌های بدن زنان و مردان متفاوت است؛ تاثیر این محصول در مو خانم‌ها حداقل پس از گذشت یک تا دو ماه نمایان می‌شود. همچنین این محصول به بازگشت موهای ریخته شده مردان پس از گذشت 6تا 18 ماه کمک می کند.

وی گفت: در ابرو این محصول تاثیرش را پس از گذشت 7 تا 10 روز نشان می‌دهد.

وی افزود: هم اکنون این محصول تاییده‌های لازم بهداشتی را از وزارت بهداشت دریافت کرده و وارد مرحله نیم صنعتی و تولید انبوه شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. با سلام و با عرض تشکر از این اطلاع رسانی بسیار زیباتون
    اگر امکان داره لطفا بفرمائید چطور میشه این دارو را تهیه کرد
    سپاسگزارم

  2. سلام خانم برادران
    خیلی ممنون از اطلاع رسانی شما. ارادتمند

  3. با توجه به اینکه مخاطبان زیادی تمایل دارند تا اطلاعاتی بیشتری درباره این محصول دانش بنیان داشته باشند به زودی مصاحبه ای تکمیلی درباره این محصول در سیناپرس منتشر خواهد شد.
    همچنین برای اطلاع از ایمیل و شماره تماس این شرکت دانش بنیان می توانید با تحریریه سیناپرس تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا