شعار تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین باید در عمل موفق باشد

علی نیلی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان که موفق به تامین مواد افزودنی پیشرفته استئارات کلسیم، روی و منیزیم در کشور است، به خبرنگار خبرگزاری سیناپرس گفت: مهم اینست که ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های بزرگ تا چه میزان به شعار «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» عمل می‌کنند. چرا که این شعار به حمایت های ارگان‌هایی همچون وزارت صنعت، شهرداری، سازمان بیمه، محیط زیست و … نیاز دارد.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان فعالیت‌های خود را به سرعت انجام می‌دهند و پروژه های این شرکت‌ها انفجاری است، بیان کرد: بانک ها و ارگان های دولتی با شعار «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» می‌توانند خود را به سرعت به شرکت های دانش بنیان برسانند و این شرکت ها طولانی مدت در انتظار اخذ مجوز و دریافت تسهیلات نباشند.

نیلی افزود: سرعت فعالیت های شرکت های دانش بنیان در راستای شعار«تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین»، می تواند افزایش پیدا کند تا شرکت ها هر چه زودتر به اهدافشان برسند.

وی در مورد به کارگیری جوانان با استعداد در بخش های مربوط به تولید با حمایت دولت و تخصیص تسهیلات و شکوفایی بیش از پیش اقتصاد کشور اظهار امیدواری کرد و گفت: باید شرایطی به‌ وجودآید که شاهد اشتغال پایدار باشیم نه اینکه بعد از مدتی از رونق بیفتد و اشتغالزایی در کار نباشد.

به گفته وی، شرکت های دانش بنیان به جهت ارزش افزوده بالایی که ایجاد می کنند، نقش ویژه ای در رشد کشور در زمینه های علمی، فناوری و اقتصادی بر عهده دارند.

گفتگو:نازنین جوادیه

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا