شعار تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین به افزایش تولیدات و اشتغال کمک می کند

فرهاد جمال امیدی، مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان به خبرنگار خبرگزاری سینا‌پرس، در مورد شعار«تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» که امسال از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده، گفت: تنوع محصول در پیشرفت شرکت های دانش بنیان تاثیرگذار است و در این راستا باید به فکر تولید محصولات جدید و افزایش گزینه های مرتبط به خط تولید باشیم، چرا که مشتریان با خرید محصولاتمان موجب می شوند تا بتوانیم واحد جدید تولید راه اندازی کنیم و اشتغال آفرینی نیز داشته باشیم.

وی افزود: اگر شرکت های دانش بنیان در سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» از سوی مسولان مرتبط حمایت شوند، انگیزه جذب نیروی انسانی نیز به وجود می‌آید.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در ادامه در مورد انواع ماشین‌آلات مواد غذایی گفت: این دستگاه‌ها ویژه مواد غذایی همچون کلوچه، بیسکویت‌های مغزدار، کاپ کیک، پخت کیک و شکلات است و یک محصول دانش بنیان به شمار می‌آید و بازار استفاده از این ماشین‌آلات شامل همه شرکت‌های ایرانی تولیدکننده کیک و کلوچه است. در حال حاضر تعداد پرسنل فعال ما به بیش از 200 نفر رسیده است.

امیدی رشد فروش این شرکت را از حدود 35 میلیارد تومان در سال 98 به 111 میلیارد تومان در سال 99 اعلام کرد که این فروش در سال 1400 به میزان 130 میلیارد تومان رسید.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در پایان با اشاره به حضور در نمایشگاه‌ های مختلف اروپایی، گفت: حضور ما در این نمایشگاه‌ها موجب بهره‌گیری از ایده‌ها و آشنایی با تکنولوژی‌های کشورهای مختلف شده  تا بتوانیم آن دانش را به کشور خودمان منتقل کنیم.

گفتگو:نازنین جوادیه

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا