دقیق‌ترین پایه برای استفاده از لیزر

 هنگامی که می خواهیم طنابی را از یک دیوار آویزان کنیم با کمک فناوری لیزر می توانیم مسیر آن را مستقیم‌تر و تا مسیر طولانی‌تری جهت دهی نماییم.

دستگاهی که اخیرا طراحی شده است در راستای ارتقای اندازه گیری با استفاده از فناوری لیزر، کمک می‌کند تا با استفاده از یک نوار متر جهت و مسیر آویزان کردن طناب را از یک دیوار صاف دقیق‌تر انجام می‌دهد.

آنچه که دستگاه ایستا Sure Hang را از دامنه زیاد سایر دستگاه‌های موجود در بازار متفاوت می سازد پایه‌ای است که این دستگاه دارد. کاربران با نصب کردن این پایه بر روی دیوار با 3 متر Command Strips می‌توانند کار خود را انجام دهند و در پایان کار پایه نصب شده را از دیوار جدا نمایند.

کاربران با استفاده از Sure Hang می‌توانند مطمئن شوند که با وجود پایه برای دستگاه لیزر سطح استاندارد اندازه‌گیری دقیق است و می‌توانند دستگاه را بر روی پایه نصب نمایند.

با استفاده از این پایه لیزری، دستگاه لیزر می‌تواند در جهت‌های بالا، پایین، چپ و راست تغیر مسیر داده شود و همچنین کاربران می‌توانند میزان نور لیزری که نیاز دارند را با آن تنظیم نمایند.

همچنین نحوه کار با دستگاه نیز آسان است که با یک کلیک بر روی کلید خاموش روشن، لیزر به حالت افقی در می‌آید؛ با دو کلید لیزر به حالت عمودی در می‌آید و با سه کلید دستگاه در چهار جهت روشن می‌شود و با حرکت چهارم دستگاه به طور کامل خاموش می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،کاربران با استفاده از این دستگاه می‌توانند تمام آنچه را که نیاز به نصب کردن دقیق دارد، را انجام دهند گفته می‌شود این دستگاه در آوریل 2016 به مشتریان قابل عرضه است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا