تولید ماهواره های کوچک با توان عملیاتی بالا

به گزارش سیناپرس، بوئینگ از یک مرکز تولید، ادغام و آزمایش ماهواره های کوچک جدید با توان عملیاتی بالا پرده برداری کرد که برای کارایی و جدول زمانی تحویل سریع طراحی شده است. این خط تولید ماهواره های کوچک که در بزرگترین کارخانه ماهواره سازی جهان با مساحت ۹۲ هزار و ۹۰۳ مترمربع قرار دارد، توسط شرکت تابعه بوئینگ به نام میلینیوم اسپیس سیستم (Millennium Space Systems) تامین می شود.

جیم چیلتون (Jim Chilton) معاون ارشد فضایی بوئینگ در این باره گفت: بوئینگ و میلنیوم تخصص، دانش و ظرفیت تولید را با چابکی و نمونه ‌سازی های سریع گرد هم می ‌آورند.

او افزود: ما در حال گسترش و رشد هستیم تا خواسته های مشتریان خود را برای دسترسی فضایی چند مداری با تقاضا در بازارها و مجموعه ماموریت ها محقق کنیم.

چیلتون همچنین گفت: مشتریان ما سریع ‌تر از همیشه به ماهواره ‌هایی در مدار نیاز دارند. ما دقیقاً مانند خط تولید هواپیما یا خودرو، از اصول تولید و تکنیک ‌های ساخت پیشرفته برای تسریع در تحویل و کاهش هزینه ‌ها استفاده می ‌کنیم. 
بر اساس اعلام شرکت بوئینگ، تیم میلینیوم پرسنل کارخانه کوچک ماهواره را تامین خواهد کرد و فرآیندها و زیرساخت های شرکت تابعه را علاوه بر قابلیت های تست محیطی که برای ماهواره های کوچک طراحی شده است، به همراه خواهد داشت.به گزارش سیناپرس، بوئینگ همچنین دسترسی به قابلیت‌های آزمایشی محیطی و تخصصی گسترده ‌ای را فراهم می ‌کند.

جیسون کیم (Jason Kim) مدیر اجرایی سیستم‌های فضایی میلینیوم گفت: ماموریت میلینیوم ریشه در ایجاد راه ‌های نوآورانه برای ایجاد انقلاب در فضا است. ما این خواسته را به تأسیسات خود وارد کرده و به سرعت لشکری از ماهواره‌ های کوچک با کارایی بالا خواهیم ساخت.

به گزارش سیناپرس، بوئینگ به عنوان یک شرکت هوافضای جهانی، هواپیماهای تجاری، محصولات دفاعی و سیستم‌های فضایی را در بیش از ۱۵۰ کشور برای مشتریانش توسعه، تولید و پشتیبانی می‌ کند. تیم متنوع بوئینگ متعهد به نوآوری برای آینده و حرکت به سوی آینده با ارزش‌ های اصلی شرکت یعنی ایمنی، کیفیت و یکپارچگی است. 

مترجم: محسن فلاحی پناه 
منبع: parabolicarc
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا