از نفت گرفته تا خودروی ملی شده، خیری ندیدیم!

به گزارش سیناپرس، اما مصیبت اینجاست که گویا قرار است نتیجه چنین اقدامی در نهایت منجر به تولد اینترنت ملی شود! واویلا …حالا چرا گفتیم: مصیبت؟!     

اصولا ملی‌گرایی مانند دموکراسی ظاهرش دوست‌داشتنی است اما هنوز دقیقا مشخص نشده، چرا هیچ کدام‌شان لااقل برای کشور گل و بلبل ‌ما؛ آمد نداشته! از نفت بگیرید تا برسید به همین خودروهای ملی خودمان با آن کیسه هواهای بازنشوی‌شان …

بنابراین همانطور که در بالا ذکر شد اگر سر همین نخ را بگیریم؛در آینده به اینترنت ملی خواهیم رسید (البته به شرط اینکه آن اینترنت هم «های‌کپی» محصولات چینی نباشد!) و ما هم که طبق معمول به ملی شدن و ملی گرایی و  نهضت ملی و… حساس و دارای آلرژی شدید!  

البته زبان مان لال مثلا نمی‌خواهیم بگوییم واکسن برکت «های کپی» سینوفارم است اما این نکته را هم نمی‌توانیم کتمان کنیم که قصه کراش ما به روسیه و چین در فضای مجازی و سیاسی از رل‌زدن‌های سحر قریشی به کیس‌های مختلفش سری درازتر دارد با این تفاوت که عشق‌های ما حداکثر یکسره است و باعث دردسر) و عشق‌های او حداقل چندین سر دارد! که هر کدام‌شان هم؛ سری از هم صوا دارند! چیزی مثل دور شدن از فایزر و گرایش مجنون وار به سینوفارم!
در پایان متذکر می‌شویم؛ حتی اگر طبق معمول هیچ خیری هم از هیچ چیزی نبینیم اما باز این مساله چیزی از ارزش‌های‌مان را کم نمی‌کند!

نویسنده: فرزین پورمحبی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا