فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی مباحث زایمان، بیماری های زنان و ناباروری

سینا پرس:  بیست و یکمین کنفرانس بین المللی مباحث زایمان ، بیماری های زنان و ناباروری با عنوان کامل The 21st World Congress on Controversies in Obstetrics, Gynecology & Infertility (COGI) در روزهای هفتم تا دهم می سال 2015 برابر با هفدهم تا بیستم اردیبهشت ماه سال 1394 به مدت چهار روز در شهر Guilin کشور چین برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند  .

محققان، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، پزشکان ، غده شناسان و سایر  متخصصان و کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در این رویداد علمی  نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوعات  اصلی کنفرانس قابل پذیرش است . برخی از مهمترین عناوینی که این کنفرانس بر آنها تمرکز خواهد داشت، عبارت اند از:

1. ART/IVF

2. Gynecology

3. HPV

4. Urogynecology

5. Oncology

6. Fetomaternal Medicine

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به آدرس الکترونیکی cogi@congressmed.com ارسال کرده  و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله ، نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ 23 فوریه سال 2015 برابر با چهارم اسفند ماه سال 1393 اعلام شده است و در تاریخ 15 فوریه سال 2015 برابر با 26 بهمن ماه سال 1393 مهلت ثبت نام زودهنگام برای شرکت در این کنفرانس به پایان خواهد رسید .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://congressmed.com/cogichina/index.php/en/ قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا