سامانه ثبت اطلاعات فعالان سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی راه اندازی شد

این سامانه با هدف ثبت متمرکز و الکترونیکی اطلاعات فعالان سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دربخش های مختلف دانش آموزی، دانشجویی، اساتید و پژوهشگران، نهادها و شرکت ها طراحی و راه اندازی شده است.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درگفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه تاکنون اطلاعات فعالان دراین حوزه درسامانه ای ثبت نشده است، اظهارکرد: هرکدام از فعالان با مراجعه به این سامانه و وارد کردن اطلاعات خود، کد عضویت دریافت می کنند. 
دکتر پیمان کیهان ور افزود:فعالان دراین حوزه می توانند با دریافت کد عضویت، ازفعالیت ها و فراخوان های ستاد اعم از برگزاری کلاس های آموزشی، جشنواره و حمایت های درنظرگرفته شده برای اعضا به صورت تخصصی آگاه شوند.
وی افزود:با راه اندازی این سامانه تا کنون 450 محقق فعال در این حوزه اقدام به ثبت اطلاعات در بخش پژوهشگران سامانه کرده اند. 
وی ادامه داد: ثبت اطلاعات فعالان دراین سامانه باز است و فعالان در بخش های مختلف می توانند در هر زمان برای ثبت اطلاعات خود به سامانه مراجعه کنند.
کیهان ور یادآورشد:سامانه فوق برای اساتید و فعالان این حوزه درخارج از کشور برروی وبگاه انگلیسی ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی طراحی و راه اندازی شده است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس http://irscc.isti.ir/ ثبت نام کنند.
ستاد توسعه علوم وفناوری های سلول های بنیادی یکی از 13 ستاد تحت نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا