مراسم اهدای جوایز رویداد اکسیر هنر برگزار شد

مراسم اهدای جوایز برگزیدگان اولین  رویداد اکسیر هنر با حضور عباس افتخاری عضو هیات علمی دانشگاه هنر و رییس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه، امین مختاری معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و همچنین شهرام جهانی و رامین فنائیان از مسئولین مرکز رشد و کارآفرینی صبح امروز، دوشنبه 18 بهمن ماه در محل ساختمان مرکز رشد دانشگاه هنر برگزار شد.

در این مراسم افتخاری ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اولین رویداد اکسیر هنر و همکاری با مجموعه جهاد دانشگاهی، به توصیه‌هایی در خصوص توسعه کسب و کار به برگزیدگان این رویداد پرداخت و گفت: گروه های فعالی که توانستند از سایرین کمی بهتر و در این رویداد به عنوان برگزیده شناخته شوند، توجه داشته باشند که درآمدزایی و بازارکار به عنوان مهمترین فاکتور باید مورد تمرکز فعالیت گروه‌ها باشد؛ چرا که صرفا کیفیت بالا و مطلوب به مثابه نتایج نهایی یک کسب و کار ارزیابی شود.

همچنین در ادامه مختاری به ارائه گزارشی از اطلاعات آماری رویداد، کارگاه‌های برگزار شده و خروجی‌های نهایی بخش‌های مختلف این رویداد پرداخت و گفت: طبق ارزیابی‌های جهاد دانشگاهی، اولین دوره این اکسیر هنر نمره قبولی می‌گیرد و امیدوار هستیم دوره‌های آتی این رویداد با همکاری مرکز رشد دانشگاه هنر توسعه بیشتری پیدا کند و این فعالیت کارآفرینانه به عنوان درگاه ارتباطی و شناسایی دانشجویان و فعالان حوزه کسب و کارهای هنری با مرکز رشد دانشگاه باشد.

در پایان این مراسم گروه مدولار کیوب (رتبه اول)؛ گروه شوت شات (رتبه دوم) و گروه خلاق پرداز (رتبه سوم) لوح تقدیر و همچنین هدایای خود را دریافت کردند.

شایان ذکر است دکتر مهدی اصلاح فلاح عضو هیات علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر، دکتر بهرام جلالی پور عضو هیات علمی گروه تئاتر دانشگاه هنر و بهزاد رشیدی رییس جهاد دانشگاهی هنر به عنوان اعضای هیات داوران این رویداد، به داوری ارائه های شرکت کنندگان پرداختند.

همچنین گروه های استارتاپی شرکت کننده این رویداد در کارگاه هایی با عناوین «تعیین مسیردیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها»، «اهمیت داستان‌گویی برای توسعه کسب و کار»، «ارائه موثر استارتاپ برای مدیران و سرمایه‌گذاران» را با هدف تقویت ارائه های خود شرکت کردند.

اولین رویداد اکسیر هنر توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هنر و مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر و با حمایت معاونت فرهنگی دانشگاه هنر برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا