خودروی جدید «آئودی» در راه است

محصول جدید آئودی ۲۰۱۶ Audi A۶ ۲.۰T Quattro نام داشته که مصرف سوخت آن در شهر، جاده یا ترکیبی به ترتیب در حدود ۷.۸، ۱۱.۳ و همینطور ۹.۲ لیتر در هر صد کیلومتر و در مقایسه با مدل ۲۰۱۵ کاهش ۱۰ درصدی داشته است. این خودرو از ویژگی هایی برخوردار است که می تواند تبدیل به گزینه متمایزی برای افرادی شود که به دنبال خودروی سرعتی هستند.

مدل ۲۰۱۶ این خودرو نسبت به مدل ۲۰۱۵ با تغییرات زیادی همراه بوده و این مدل فاقد دیفرانسیل جلو مجهز به گیربکس جدید است و با گیربکس هشت دنده ای عرضه خواهد شد. A۶ ۲.۰T  Quattro با موتور ارتقاء یافته چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توروبوشارژ محصولات ولکس واگن با نام EA۸۸۸  عرضه می شود. قدرت آئودی مدل ۲۰۱۶ به ۲۵۲ اسب بخار و همینطور گشتاور ۲۷۳ افزایش پیدا کرده در حالی که قدرت آئودی مدل ۲۰۱۵ در حدود ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۸ پوند فوت بود.

آئودی

بنا به گزارشات منتشر شده، آئودی ۲۰۱۶ به محض دریافت موتور چهار سیلندری توربو وارد بازار خودروسازی می شود. این خودرو به ترمزهای قدرتمندی مجهز شده تا رانندگان تجربه متفاوتی از رانندگی داشته و احساس بودن در منزل به آنها القاء شود. موتور توربوشارژ چهارسیلندری بدون سر و صدا به قدرت آئودی می افزاید.
از دیگر تغییرات اعمال شده در این خودرو می توان به تغییرات مهمی در داخل خودرو اشاره کرد. رانندگان با استفاده از سیستم نشانگرهای MMI می توانند از پردازنده های سریعتری برخوردار شده و تصاویر با وضوح بیشتری بر صفحه نمایش ظاهر شوند. پورت های USB به مدل ۲۰۱۶ آئودی وارد شده اند تا این خودرو تبدیل به محصولی متفاوت شود.

آئودی

به گزارش مهر، این محصول با قیمت پایه ۴۷۱۲۵ دلار عرضه خواهد شد که در مقایسه با ارزان ترین مدل «بی ام و»  ۵ Series و مرسدس بنزE-Class  به ترتیب ۴۰۰۰ و ۷۰۰۰ دلار ارزان تر است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا