بیشتر مردم قادر به زندگی بدون قند و شکر نیستند

به گزارش سیناپرس، انسان ها به طور متوسط به هشت ساعت خواب در هر شب نیاز دارند اما به دلایل مختلف تقریبا نیمی از آنها هرگز به این هدف نمی رسند. یک نظرسنجی از دو هزار بزرگسال آمریکایی که توسط OnePoll انجام شد، نشان می دهد چگونه افراد سعی می کنند سبک زندگی خود را بهبود بخشند و مشخص شده از هر چهار نفر سه نفر معتقدند همه چیز با تمرکز بر سلامت روحی و جسمی آنها شروع می شود (۷۸ درصد).

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که بسیاری از افراد با حفظ یک برنامه روزانه سالم دچار مشکل هستند از مصرف نوشیدنی‌ های انرژی ‌زا یا خوردن میان وعده‌های شیرین بهره می برند.

بیشتر پاسخ دهندگان موافق هستند که انتخاب های سالم در شب قبل و صبح بر عملکرد آنها در طول روز تأثیر مثبت می گذارد (84 درصد) و باعث می ‌شود که از هر چهار نفر، سه نفر هر روز صبح (79 درصد) صبحانه بخورند. به گزارش سیناپرس، پاسخ دهندگان همچنین اقداماتی مانند ورزش (46 درصد)، اجرای برنامه خواب منظم (45 درصد) یا مطالعه (40 درصد) را برای کمک به تمرکز بهتر در طول روز انجام دادند.

با این حال، تقریباً سه چهارم از پاسخ دهندگان اعتراف می کنند که به روش های ناسالم (۷۳ درصد) مانند نوشیدن چندین فنجان قهوه (۴۹ درصد) یا نوشیدنی های انرژی زا (۴۵ درصد) برای حفظ انرژی خود روی آورده اند. بسیاری از آنها مایلند به سراغ میان وعده ها یا نوشیدنی های غیرمصنوعی، طبیعی و کم شکر روی بیاورند (۶۸ درصد). 

از هر پنج نفر، سه نفر اظهار داشتند که انتخاب‌ های سالم در صبح برایشان دشوار است، زیرا همیشه عجله دارند (۶۳ درصد) و دیر از خواب بیدار می‌ شوند (۶۲ درصد). به گزارش سیناپرس، پس جای تعجب نیست که از درست کردن صبحانه در خانه صرف نظر کرده و به طور متوسط سه بار در هفته یک وعده غذایی یا نوشیدنی را در حال حرکت مصرف می کنند. به طور مشابه، ۶۵ درصد به دلیل برنامه کاری بسیار زیاد نوشیدن یک نوشیدنی را در طول روز ترجیح می دهند. تقریباً نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی بین ساعت یک تا ساعت ۳ بعد از ظهر (۴۷ درصد)، به نوشیدنی های انرژی زا روی می آورند.
دیو رینزی (Dave Rienzi) از محققان این پژوهش در این باره گفت: رابطه بین روال زندگی و آنچه مصرف می کنید، باید در اولویت قرار گیرد. برای ایجاد یک عادت و سبک زندگی سالم هر روزه، نیاز به نظم و انضباط است. انتخاب محصولات انرژی زای طبیعی و سالم که از اهداف سلامتی و تناسب اندام افراد حمایت می کنند، بزرگترین منبعی است که می توان برای دستیابی به پتانسیل کامل در اختیار قرار داد.

اگرچه بیشتر پاسخ دهندگان ادعا می کنند که انتخاب های سالمی برای افزایش انرژی خود انجام می دهند (۷۳ درصد) اما بیشتر آنها اذعان کردند که هرگز به کالری دریافتی خود توجه نکرده و فقط به طعم خوب غذاها و نوشیدنی های خود توجه می کنند (۶۵ درصد). به گزارش سیناپرس، شصت درصد تصور زندگی بدون مصرف شکر و مواد غذایی قندی در طول روز زندگی خود را ندارند، بنابراین جای تعجب نیست که یک فرد به طور متوسط در هفته به دلیل مصرف بیش از حد قند یا کافئین، شش بار دچار افت انرژی می شود.

مترجم: فاطمه کردی
منبع: studyfinds
 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا