مرحله داوری دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد انجام شد

تاکنون مراحل مقدماتی ارزیابی آثار توسط تیم غربالگری استان‌ها و ارزیابی کشوری در دو مرحله به پایان رسیده است.

براساس اعلام دبیرخانه دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد، در مرحله اول که ارزیابی در قالب غربالگری و با همراهی داوران استانی انجام شد، از ۱۱ هزار و ۳۷۵ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره تعداد هفت هزار و ۶۰ اثر به مرحله بعد راه یافتند. در مرحله دوم داوری از این تعداد، ۲۷۶ اثر به مرحله نهایی راه یافتند. آثار برگزیده در این مرحله رتبه بندی شده و ارزیابی نهایی آن‌ها توسط داوران ستادی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی انجام خواهد شد.

بر این اساس بعد از مشخص شدن نتایج نهایی، روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه در مراسم پایانی اختتامیه کشوری جشنواره، از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد با هدف حمایت از تولیدات الکترونیک معلمان و مؤسسات و شرکت‌های علمی آموزشی، توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی درسی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای یاددهی و یادگیری؛ ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی، ترغیب، پرورش و حمایت مالی و معنوی از توانمندی‌های معلمان، دانش آموزان، دانشجو معلمان و مدرسان در تولید مواد و رسانه‌های یادگیری الکترونیکی؛ تولید و تأمین محتوای الکترونیکی چندرسانه‌ای و رمزینه پاسخ سریع (QR Code) متناسب با نیاز دانش‌آموزان و معلمان و بارگذاری آثار واجد شرایط و استاندارد در شبکه ملی مدارس ایران (رشد)؛ توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب در تولید و بهره‌برداری از مواد و رسانه‌های یادگیری الکترونیکی برگزار می‌شود.

فراخوان این جشنواره اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ منتشر شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا