رشد ۲ برابری آمار شرکت کنندگان در جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی

دکتر محمدرضا منظم دبیر هیات اجرایی جشنواره و رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، با اعلام این خبر گفت: در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی تعداد ۸۷۶ نفر اقدام به ثبت‌نام کردند که این آمار نسبت به بیست و ششمین دوره جشنواره در سال گذشته، رشد بیش از دو برابری را رقم زده است.

وی افزود: این امر علاوه بر اینکه اعتماد محققان و فناوران حوزه سلامت کشور را نشان می‌دهد تاییدی است بر ظرفیت‌های تحقیقاتی عرصه سلامت کشور که به رغم شیوع ویروس کووید_۱۹ و اعمال محدودیت‌های سراسری در برگزاری رویدادهایی همچون همایش، جشنواره، نمایشگاه‌ها و غیره باز هم با استقبال دو برابری متقاضیان روبرو هستیم.

منظم به بخش دانشمند برتر که امسال برای نخستین بار به جشنواره اضافه شده اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۴ دانشگاه با ارسال مدارک و مستندات کاندیدای خود را در حوزه دانشمند برتر معرفی و برای کمیته ارسال کردند. هر کاندیدا توسط اعضای کمیته مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت تا در نهایت دانشمند برتر در روز برگزاری جشنواره معرفی شود و مورد تقدیر قرار گیرد.

بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی ۲۵ بهمن ماه در محل همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر بهداشت و دیگر مسئولان عالی‌رتبه حوزه سلامت کشور برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا