رونمایی از پورشه کاین پلاتینیوم

به گزارش سیناپرس، شرکت خودروسازی پورشه از محصول جدید کاین خود با عنوان Cayenne Platinum Edition رونمایی کرده است که شامل چندین تغییر طراحی سفارشی از جمله تغییر ورودی ‌های هوای جلو، رینگ‌ های آلیاژی ۲۱ اینچی و نام ‌گذاری مدل است. در این مدل جدید از کاین، سایر ویژگی ها، مانند لوله اگزوز اسپرت و تزئینات شیشه های جانبی، مشکی رنگ هستند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این رابطه، رنگ بیرونی این خودرو را می توان در روکش های فلزی خاص جت بلک، کارارا سفید، ماهاگونی، آبی مهتابی و الوان انتخاب کرد. به گزارش سیناپرس،نسخه پلاتینیوم همچنین دارای مجموعه ای از امکانات اضافی به صورت استاندارد است  که از آن جمله می توان به صندلی های اسپرت چرمی با قابلیت تنظیم برقی در هشت جهت، سیستم صدای فراگیر درجه یک Bose، روشنایی محیط و ساعت آنالوگ ویژه روی داشبورد اشاره کرد.

لوگوی پورشه همچنین بر روی پشتی سرهای جلو و عقب نقش بسته است، در حالی که این مدل دارای چراغ های LED با سیستم نور پویای پورشه، سقف پانوراما و شیشه های حریم خصوصی است.

در داخل کابین، تزئینات آلومینیومی بافت با تم نقره ای رنگ مورد استفاده قرار گرفته و کاین پلاتینیوم همچنین دارای کمربندهای ایمنی الوان، رکاب های آلومینیومی براق و لوگوی ویژه نسخه پلاتینیوم است.

به گزارش سیناپرس، نسخه پلاتینیوم را می توان با همان موتورهای موجود در کاین استاندارد انتخاب کرد. گفتنی است در این محصول دارای یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ بنزینی V6 است که ۳۳۵ اسب بخار قدرت تولید می کند، در حالی که E-Hybrid یک موتور 3.0 لیتری V6 بنزینی را با یک موتور الکتریکی و یک باتری 17.9 کیلووات ساعتی ترکیب می کند که در مجموع ۴۵۵ اسب بخار قدرت دارد.

در خاتمه لازم به ذکر است پورشه کاین پس از پانامرا توربو، دومین مدل در طیف مدل های پورشه است که نسخه پلاتینیوم دریافت می کند.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar
 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا