رونمایی از پروژه دوچرخه هوایی اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

به گزارش سیناپرس اردبیل، نادر فلاحی روز گذشته در این زمینه گفت: این طرح تولید داخل کشور در غرفه اختصاصی استان اردبیل که از تاریخ ۹ تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، رونمایی می‌شود.

وی افزود: این دوچرخه هوایی به منظور نصب و اجرا در سایت گردشگری پل معلق شیشه‌ای باغ شهر هیر، از توابع استان اردبیل با توانمندی بومی به دست مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: تلاش می‌شود در این نمایشگاه بین‌المللی گردشگری همانند سال‌های گذشته با معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌ها به صورتی ویژه و متفاوت، شاهد حضور از گردشگران و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان به صورت پررنگ باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین تلاش می‌شود با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مناسب در سطح بین‌المللی و استفاده بهینه از فرصت ایجاد شده در نمایشگاه بین‌المللی تهران، میزبان خوبی از گردشگران داخلی و خارجی در رویداد ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انجام شود.

فلاحی ادامه داد: اردبیل به عنوان استان پیست‌های اسکی، پل‌های معلق و چشمه‌های آب‌درمانی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آماده میزبانی از گردشگران در تمام طول سال به ویژه فصل زمستان است.

وی یادآور شد: اجرای پروژه گردشگری مجموعه پل معلق شیشه‌ای هیر به عنوان یکی از هیجان انگیزترین سایت‌های گردشگری ایران و قطب جدید گردشگری کشور در سال ۱۳۹۷ آغاز و سال ۱۳۹۸ افتتاح شد.

خبرنگار: تقی قاسمی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا