جشنواره انار در کرج برگزار می‌ شود

پیمان بضاعتی پور با اشاره به برگزاری جشنواره انار از ۲۲ تا ۲۴ دی ماه گفت: این جشنواره در راستای سلسله جشنواره‌ها و رویداد‌هایی که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج پیش بینی کرده، در پارک ایران کوچک برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: به جزء پارک ایران کوچک، طی ماه‌های آینده شاهد برپایی جشنواره‌های دیگری در پارک جهان نما و کاخ مروارید خواهیم بود.

او گفت: با توجه به اینکه در فصل انار قرار داریم، جشنواره انار مثل جشنواره خرمالو بهانه‌ای است تا شهروندان در کنار هم جمع شوند و اوقات خوشی را تجربه کنند.

بضاعتی پور عنوان کرد: در این جشنواره غرفه صنایع دستی، غرفه‌های هنری و غرفه عرضه محصولات انار مثل رب، لواشک، ترشک و… ایجاد می‌شود تا شهروندان بتوانند خرید هم داشته باشند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: لباس و تم این جشنواره انار است و در طول برگزاری آن شاهد حضور گروه‌های هنری و موسیقی خواهیم بود.

او گفت: تا پایان سال حداقل دو جشنواره دیگر یکی در بهمن ماه و دیگری در اسفند برگزار می‌کنیم که یکی از آن‌ها جشنواره غذا است.

به گفته رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج با توجه به واکسیناسیون عمومی و کنترل ویروس کرونا، فروردین سال آینده هم شاهد برگزاری جشنواره لاله‌ها خواهیم بود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا