اورال بی از ۳ مسواک هوشمند با قابلیت اتصال به آیفون رونمایی کرد

یکی از ویژگی اصلی مسواک iO10، بحث آموزش بهداشت دهان و دندان به صورت ریل تایم است. در همین راستا قطعه‌ی جدیدی در بخش پایه شارژ مسواک تعبیه شده که به شما امکان می‌دهد بدون اینکه نیاز باشد تلفن همراه خود را به حمام ببرید، زمان مسواک زدن، مقدار فشار و تعداد دندان‌های مسواک زده را تحت کنترل داشته باشید. این داده‌ها سپس با نرم‌افزار Oral-B گوشی‌ هوشمند شما همگام‌سازی می‌شوند تا درک و چشم‌انداز کاملی از عادت‌های مسواک زدن خود داشته باشید.

این مسواک برقی و قابل شارژ ۷ حالت مختلف دارد که بر اساس نیازهای دهان و دندان خود می‌توانید یکی از گزینه‌های مسواک کردن روزانه، دندان حساس، خیلی حساس، محکم، سفید کردن، مراقبت از لثه و تمیز کردن زبان را انتخاب کنید. طبق گفته‌های شرکت Oral-B، یک سنسور فشار سنج هم در داخل مسواک تعبیه شده که در حفظ سلامت لثه‌ها به شما کمک می‌کند. اگر خیلی محکم مسواک بزنید، این سنسور رنگ قرمز را به شما نشان می‌دهد و اگر مقدار فشاری که به لثه‌ها وارد می‌کنید نرمال باشد، رنگ سبز را مشاهده خواهید کرد.

اورال-بی هنوز قیمت و یا تاریخ عرضه مسواک‌های هوشمند iO10 را اعلام نکرده است، ولی مشتری‌ها می‌توانند در یک لیست انتظار ثبت ‌نام کنند تا به محض عرضه شدن این مسواک، به آن‌ها اطلاع داده شود.

بد نیست بدانید که نسل قبلی مسواک‌های هوشمند iO حدود ۲۹۹.۹۹ دلار قیمت داشتند. اما اورال‌-بی همچنین از مسواک‌های برقی اقتصادی‌تر iO4 و iO5 هم در CES 2022 رونمایی کرده که هرکدام از آن‌ها قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار خواهند داشت. این مسواک‌ها هم از تکنولوژی iO بهره خواهند برد، اما حالات تمیز کردن محدودتری دارند و قطعه آموزش دهنده بهداشت دهان و دندان هم در پایه شارژر آن‌ها تعبیه نشده است.

هرکدام از این مسواک‌ها بعد از ۲ دقیقه مسواک زدن رنگشان به حالت رنگین‌کمانی تغییر می‌کند که نشان‌دهنده صرف زمان کافی برای مسواک کردن است. مدل iO5 هم اگرچه قطعه‌ی آموزشی اضافه را در پایه شارژ خود ندارد، ولی اطلاعات مسواک زدن و حتی اطلاعات آموزشی را در زمان واقعی از طریق اپلیکیشن Oral-B به کاربران ارائه می‌دهد.

مدل‌های iO4 و iO5 در سال ۲۰۲۰ و در رنگ‌های مختلفی شامل سفید، مشکی مات، صورتی، آبی یخی و بنفش کمرنگ ارائه خواهند شد. تاریخ دقیق عرضه این مسواک‌ها هنوز مشخص نشده است و به‌نظر هم نمی‌رسد که این مدل‌ها لیست انتظاری شبیه به مدل iO10 داشته باشند.

منبع:دیجی کالامگ

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا