صدور پروانه بهره برداری سلامتکده طب سنتی ایرانی

دکتر علی کلانترنیا در گفت و گو با خبرگزاری سیناپرس، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در واحد همدان و با درخواست و پیگیری جهاددانشگاهی استان از دانشگاه علوم پزشکی همدان، در خصوص اعطای مجوز راه­ اندازی سلامتکده طب سنتی ایرانی، پروانه بهره‌­برداری سلامتکده جهاددانشگاهی همدان زیر نظر معاونت پژوهشی واحد صادر شد.

وی افزود: با توجه به دیدگاه عمومی جامعه و اعتماد شهروندان، با توسعه طب سنتی و استفاده از تجربیات این عرصه می توان در مسیر بهبود سلامت گام های موثری برداشت.

کلانترنیا به اشاره به اینکه همدان به عنوان شهر بوعلی سینا مشهور است، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی واحد همدان با توجه به سبقه همدان به عنوان شهر بوعلی سینا اقدام به راه اندازی این سلامتکده تحت نظر پزشک متخصص طب سنتی ایرانی کرده است.

وی گفت: در این سلامتکده خدمات تخصصی، ویزیت مشاوره و سایر مصادیق ارائه خواهد شد، همچنین در این مرکز امکاناتی نظیر اتاق پزشک، اتاق CPR ، داروخانه طب سنتی، اتاق طب سوزنی ویژه خانم ها و آقایان وجود دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان همدان در پایان گفت: این سلامتکده اولین و تنها سلامتکده مستقل در غرب کشور محسوب می شود که در آینده نزدیک عرضه دائمی گیاهان دارویی و محصولات جانبی آن در این مرکز انجام می شود.

گزارش: زهرا فرامرزدوست

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا