امکان بارگذاری مدارک شرکت کنندگان جشنواره دانشجوی نمونه تا ۱۴ دی

 دانشجویان علوم پزشکی متقاضی ثبت نام بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری می توانند تا ۱۴ دی ماه نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند. افراد جدید می‌توانند نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

دانشجویان علوم پزشکی باید برای ثبت نام به سایت جشنواره به نشانی nemooneh.behdasht.gov.ir مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات و مدارک آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اقدام کنند.

جشنواره سال ۱۴۰۰ مجموع بیست و نهمین و سی امین دوره انتخاب دانشجویان نمونه است. مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری در اسفندماه سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

برای اولین بار در این جشنواره، دانشجویان بین المللی نیز به عنوان دانشجوی نمونه مورد تقدیر خواهند گرفت. علاوه بر این، امکان شرکت به دانشجویانی که بعد از فراخوان سال ۹۸ فارغ التحصیل شده اند نیز داده شده است.

عدم احتساب یک نیمسال در سنوات تحصیلی دانشجو در صورت حذف ترم به دلیل ابتلای ایشان به بیماری کرونا و همچنانکه قبلا حداکثر سن دانشجویان شرکت کننده در این فراخوان ۴۰ سال بود که به دلیل شرایط کرونایی این عدد به ۴۱ سال سن افزایش پیدا کرده است از جمله شرایط جدید این دوره است.

کسب ۳ امتیاز به صورت افزوده در بخش فرهنگی ویژه فعالیت های داوطلبانه در زمان کرونا از ویژگی‌های این دوره از جشنواره نسبت به دوره های گذشته است.

دبیرخانه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری وزارت‌های بهداشت و علوم، با همکاری معاونت‌های دانشجویی فرهنگی دانشگاه‌های سراسر کشور، بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه را برگزار می‌کنند.

جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، هرساله با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت‌های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و فناوری‌های جدید و همچنین شناسایی استعدادها و حمایت از فعالیت‌های دانشجویان، برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا