اعلام زمان ثبت‌ نام دانشجویان کارشناسی دانشگاه امیرکبیر

بر این اساس ثبت‌نام این دانشجویان از طریق پورتال آموزشی انجام می‌پذیرد و بر اساس آئین‌نامه دوره‌های تحصیلی مصوّب سال ۹۷ و نیز مصوّبه هیأت رئیسه مورخ ۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ ورودی‌های ۹۶، صرفاً طبق آئین‌نامه کمیسیون موارد خاص و با حکم این کمیسیون مجاز به ثبت‌نام نیم‌سال دهم هستند. لذا قطعی شدن انتخاب واحد اولیه‌ این متقاضیان منوط به احراز شرایط قید شده در کمیسیون موارد خاص است.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد: ورودی‌های قبل از سال ۹۶، صرفاً در صورت کسب موافقت کمیسیون موارد خاص، مجاز به انجام ثبت‌نام اولیه هستند.

با تاکید دانشگاه امیرکبیر دانشجویان موظف هستند قبل از «ثبت‌نام تکمیلی» قسمت اخطارهای آموزشی پورتال خود را کنترل نموده و نسبت به رفع اخطار و اخذ دروس پیش‌نیاز/هم‌نیاز در «ثبت‌نام تکمیلی» اقدام نمایند.

محدودیت مشروطی و کلیه‌ قوانین مربوط به ثبت‌نام نیز در نیم‌سال اول ۱۴۰۰ اعمال خواهد شد.

مطابق روال جاری دانشگاه امیرکبیر لیست انتظار (رزرو) برای رزرو دروس در روزهای ثبت‌نام فعال بوده و پس از آن، لیست رزرو فاقد اعتبار خواهد بود.

اخذ دروس یک‌بار افتاده به صورت هم‌نیاز با درسِ بعدی مجاز خواهد بود و چنانچه دانشجویان درس افتاده را به صورت هم‌نیاز اخذ نکنند، کلیه‌ دروس بعدی اخذ شده مشمول اخطارِ عدم رعایت پیش‌نیاز شده و در پایان بازه‌ی «حذف و اضافه» این دروس حذف خواهند شد.

ثبت‌نام‌های غیرسیستمی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعم از میهمان بین دانشکده‌ای، ثبت‌نام دانشجویان تغییر رشته‌ای و ثبت‌نام دروس ارشد، بعد از ثبت‌نام تکمیلی انجام خواهد شد.

با اعلام دانشگاه امیرکبیر ثبت نام ورودی‌های ۹۷ و ماقبل تا ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۱۱ دی ماه،‌ ورودی‌های ۹۸ از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و ثبت نام ورودی‌های ۹۹ از ساعت ۱۳ تا ۱۵ امروز انجام خواهد شد.

برای فردا یکشنبه ۱۲ ماه سال ۱۴۰۰ نیز، از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح ثبت‌نام ورودی‌های ۱۴۰۰ و از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۳۰ ثبت نام ورودی‌های دوره‌ آزاد انجام خواهد گرفت.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا