افزایش متقاضیان خرید محصولات جهاددانشگاهی

 دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور امروز 9 دی‌ماه با همراهی دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی 1400 بازدید و ضمن قدردانی از تلاش‌های جهادگران این نهاد بیان کرد: خوشحالم که بار دیگر در خدمت عزیزان و جهادگران جهاددانشگاهی هستم. همچنین، از رییس جهاددانشگاهی نیز به خاطر همکاری همه‌جانبه و همکاری‌هایی که در این سال‌ها با معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌هایی که امروز در این نمایشگاه ارائه شده، طرح‌هایی هستند که ما برای توسعه آن‌ها در معاونت علمی در کنار جهاددانشگاهی بودیم. امروز اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و شرکت‌های بزرگی مانند وزارت نفت، وزارت راه، مترو و … مشتری فناوری‌هایی شده‌اند که طی سالیان گذشته در جهاددانشگاهی توسعه پیدا کرده است.

دکتر ستاری ضمن قدردانی از جهادگرانی که زندگی و آبروی خود را برای توسعه این فناوری‌ها گذاشته‌اند، ادامه داد: امروز در جایگاهی قرار داریم که این قراردادها بین متقاضیان و شرکت‌های وابسته به جهاددانشگاهی منعقد می‌شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: یکی از کارهای خوبی که در دوره مسئولیت دکتر طیبی توسعه پیدا کرده، توسعه شرکت‌ها در جهاددانشگاهی است. یعنی قراردادها با شرکت‌هایی منعقد می‌شود که وابسته به جهاددانشگاهی هستند.

وی ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو به دلیل همراهی با معاونت علمی ریاست جمهوری بیان کرد: ان شا الله قرارداد 105 واگن مترو را به زودی با شرکت مترو خواهیم داشت که هم اکنون نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد.

دکتر ستاری تصریح کرد: امروز نیز تفاهم نامه‌ای برای تبدیل واگن‌های DC به AC داشتیم که بتوانیم به زودی نمونه اول آن را تحویل داده و تمامی برنامه‌ها را به خوبی پیش بریم.

وی در پایان تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی، نمایشگاه پرافتخاری است و امیدواریم این روند توسعه‌ای در جهاددانشگاهی ادامه پیدا کند.

حمایت خوب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از فعالیت‌های جهادداشگاهی

دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در این بازدید گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر محصولات بومی‌سازی شده و ضرورت استفاده از آن همواره تاکید می‌کند.

وی افزود: این معاونت همواره از جهاددانشگاهی حمایت می‌کند و تمامی دستاوردها با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محقق شده است.

رییس جهاددانشگاهی اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای در زمینه واگن‌های قطار شهری تهران منعقد کردیم. قول می‌دهیم با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سیستم رانش قطارهای سریع‌السیر را هم به دست بیاوریم؛ وعده‌ای که با حمایت‌ها در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا