داخل هتل دایناسور ژاپن چه می‌گذرد

 در هتل دایناسور کشور ژاپن تنها روبات‌ها به عنوان پرسنل فعالیت می‌کنند و انسان‌ها تنها به عنوان ناظر،‌ نظارت کننده هستند. 
 
گفتنی است، در این هتل چند کارمند روبات به صورت دایناسور از نوع تی‌رکس، یک روبات انسان نمای زن و یک روبات دارای سیستم عامل آندروید به مهمان‌ها خوش آمد می‌گویند و از آنها می‌خواهند در یک محوطه مخصوص قرار بگیرند تا چهره آنها اسکن شود. 
 
 
گفتنی است،‌این هتل مدرن که به انواع فناوری‌های پیشرفته مجهز است به مسافران خود کلید و یا کارت جهت ورود به اتاق نمی‌دهند و سیستم درب بازکن در هر اتاق تنها به کمک اسکن چهره افراد فعال شده و پس از تطبیق چهره فرد با فرد رزرو کننده اتاق باز می‌شود.
 
تمامی اقدامات داخل هتل از جمله نظافت، حمل و نقل اثاثیه، راهنمایی مسافران، خدمات و سایر کارها توسط روبات‌های هوشمند صورت می‌گیرد، سرمایه گذار این طرح امیدوار است علاوه بر راه‌اندازی تعداد شعب بیشتر در کشور ژاپن این هتل را در سایر کشورهای جهان نیز افتتاح کند. 
 
در این هتل افراد می‌توانند کالاهای خود را در یک جعبه قرار دهند و آن جعبه توسط یک بازوی روبوتیک هوشمند در یک اتاق کاملا ضد سرقت به عنوان گاو صندوق هتل قرار می‌گیرد، هدف از ساخت این هتل و استفاده از انواع روبات‌ها در آن کاهش هزینه استخدام نیروهای انسانی برای اداره هتل، امنیت بالا و نیز استفاده از فناوری‌های پیشرفته روز دنیا عنوان شده است. 
 
هر شب اقامت در این هتل شگفت انگیز 80 دلار است و این هتل در بخشی از پارک تفریحاتی Huis در ناکازاکی کشور ژاپن قرار دارد.
 
نام این هتل در زبان ژاپنی Henn na است که در ژاپن معنی دایناسور را می دهد. 
 
سرو غذا در اتاق، تنظیم درجه حرارت اتاق، سیستم پاسخگویی به تلفن، تمامی این کارها در این هتل توسط روبات‌ها صورت می‌گیرد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛این هتل به مجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای تعلق دارد و کارشناسان سازنده آن امیدوار هستند در آینده امکانات بیشتری به آن افزوده شود. 
 
سیستم امنیتی این هتل از قابلیت بالایی برخوردار است و مسافران می‌توانند با امنیت خاطر کالاهای خود را در این هتل به امانت بگزارند. 
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا