آغاز ثبت نام در هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا علوم پزشکی تهران

هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا به منظور شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان ایرانی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش های مختلف آموزشی، ورزشی، فرهنگی و … برگزار می شود و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ) می‌توانند با توجه به اهداف و محورهای جشنواره در آن شرکت کنند.

طبق اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا، دانشجویان از  امروز تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به اینجا در جشنواره ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند و فرآیند داوری نیز طبق جدول برنامه ریزی شده در بهمن ماه پایان می یابد.

بخش های این دوره از جشنواره شامل آموزشی، پژوهشی، فرهنگی (قرآن و عترت، نماز، هنری و ادبی)، ورزشی، اجتماعی (فعالیت های داوطلبانه و عام المنفعه، فعال حوزه فرهنگی اجتماعی، تعهد حرفه ای)، بین الملل (دانشجویان خارجی) و دانشجوی نمونه و جامع است.

همچنین، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره، در نیمه اول اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. دانشجویان علاقه مند می توانند از طریق کانال اطلاع رسانی معاونت دانشجویی فرهنگی با شناسه @tumsvsca از اخبار و اطلاعیه های جشنواره مطلع شوند.

 دانشگاه علوم پزشکی تهران، هدف از جشنواره دانشجویی ابن سینا، شناسایی، معرفی و تقدیر از استعدادها و فعالیت های برتر دانشجویی در حیطه های مختلف، جلب توجه دانشجویان به فعالیت های خودانگیخته، سخت کوشی و چندبعدی بودن، جلب توجه و حمایت اعضای هیئت علمی به فعالیت های متنوع آنان و ایجاد روحیه رقابت سازنده بین دانشجویان، اساتید ایشان و دانشکده ها، از دیگر اهداف این جشنواره است.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا