۹ دی آخرین فرصت ثبت نام در جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی

نشست هماهنگی کمیته‌های تخصصی جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی با حضور دکتر ناصر سیم فروش نایب رئیس جشنواره، دکتر محمدرضا منظم دبیر جشنواره، دکتر بصیری مسئول کمیته علوم پایه، دکتر نیکنام مسئول کمیته بالینی و دکتر آی مسئول کمیته ابداعات و اختراعات و فناوری برگزار شد.

دکتر منظم در ابتدای نشست به ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره و تصمیمات کمیته اجرایی پرداخت و گفت: سه کمیته علوم پایه، علوم بالینی و ابداعات، اختراعات و فناوری در ذیل جشنواره رازی تشکیل شده که طبق دستورالعمل تعیین شده در هر بخش بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان از پنج شنبه ۲۵ آذر ماه تا ۹ دی ماه برای ثبت نام در جشنواره رازی فرصت دارند.

دکتر ناصر سیم فروش نائب رئیس بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی گفت: جشنواره رازی در دو بخش حقیقی و حقوقی برگزار می‌شود. افراد حقیقی شامل محققین جوان و دانشجو، پژوهش برتر ، مخترعان و فناوران برتر و دانشمند برتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشمند برتر امسال برای نخستین بار انتخاب و معرفی خواهد شد گفت: دانشمند برتر توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی طی شاخص‌های مشخص به دبیرخانه جشنواره معرفی می‌شود کمیته موظف است از بین افراد معرفی شده به ارزیابی بپردازد و دانشمند برتر را انتخاب و معرفی می‌کند.

سیم‌فروش افزود: عنوان شرکت دانش‌بنیان برگزیده نیز برای نخستین بار در تاریخ برگزاری این رویداد در دوره بیست و هفتم انتخاب و معرفی خواهد شد.

بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد و محورهای دانشمند برتر و شرکت دانش‌بنیان برگزیده برای نخستین بار در این دوره از جشنواره معرفی می‌شوند. علاقه‌مندان می‌توانند در بازه زمانی ۲۵ آذر تا ۹ دی ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام در جشنواره به صورت اینترنتی اقدام کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا