جلسه کمیته راهبردی نخستین کنفرانس بین المللی وب اطلاعاتی ایران برگزار شد

 محمد جواد کارگر، مدیر گروه کامپیوتر دانشگاه علم و فرهنگ و دبیر نخستین کنفرانس بین المللی وب اطلاعاتی در گفت و گو با خبرنگار سیناپرس درباره این کنفرانس گفت: این کنفرانس 26 تا 27 فروردین سال آینده در برج میلاد تهران برگزار می شود؛ این کنفرانس اولین کنفرانس تخصصی در حوزه وب است.

وی افزود: برگزار کننده اصلی این کنفرانس دانشگاه علم و فرهنگ و جهاد دانشگاهی است و سایر سازمان ها و ارگان های تاثیر گذار مانند وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات ، مرکز تحقیقات مخابرات ایران، همراه اول، پلیس فتا( تولید و تبادل اطلاعات)، بخش رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد ، انجمن کامپیوتر ایران و بانک ها ، سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی، بنیاد ملی نخبگان و …نیز به عنوان حامیان مالی و معنوی در برگزاری این کنفرانس مشارکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: هم اکنون بیشترین فعالیت  تبلیغاتی ما در شبکه های اجتماعی آغاز شده است اما در حال رایزنی با چند کشور  برای حضور فعال آنها در این کنفرانس هستیم؛ پیش بینی می شود با توجه با چیدمان برنامه های این  کنفرانس حداقل  از10 کشور شرکت کننده داشته باشیم.

کارگر عنوان کرد: طبیعتا چون این نخستین دوره است، بیشترین شرکت کنندگان ما از داخل کشور خواهند بود اما اگر بازتاب خوبی داشته باشد به احتمال زیاد در سالهای آتی میهمانان بیشتری از کشورهای مختلف داشته باشیم.

دبیر نخستین کنفرانس بین المللی وب اطلاعاتی ایران اظهار کرد: ما در حال مذاکره با دانشگاه یو پی ان مالزی هستیم تا به عنوان مشارکت کننده اصلی این کنفرانس ما را همراهی کنند؛ دو هفته آینده نیز تفاهم نامه ای بر همین اساس بین دانشگاه علم و فرهنگ و  دانشگاه برقرار خواهد شد.

وی درباره مخاطبان اصلی این کنفرانس گفت: مخاطبان اصلی ما کل قشر حوزه فناوری اطلاعات و کامپیوتر اعم از دانشجویان، استادان، متخصصان و شرکت های حوزه فناوری اطلاعات هستند.

وی گفت: همچنین موضوع این کنفرانس صرفا کامپیوتر نیست و به دلیل بین رشته ای بودن این مبحث، مخاطبانی از سایر رشته ها مانند رسانه ها هم مخاطب خواهیم داشت..یکی دیگر  از ابعاد این کنفرانس ارزیابی رفتار است، به همین دلیل می تواند بحث های روان شناسی هم در آن گنجانده شود.

وی درباره نحوه پذیرش مقاله های این کنفرانس نیز افزود: هنوز نحوه پذیرش مقاله ها  معلوم نیست. ان شاء ا… تا هفته آینده با برگزاری کمیته علمی ، نحوه پذیرش مقالات نخستین کنفرانس بین المللی وب اطلاعاتی ایران هم اعلام خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا