برترین‌ های بخش صنعت و معدن تقدیر شدند

 دهمین جشنواره پژوهش و فناوری و هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری حوزه صمت به صورت ویدئو کنفرانس امروز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۰ با هدف معرفی طرح پژوهشی صنعتی، معدنی و تجاری و پژوهشگر برتر برگزار شد.

دکتر نازنین بدری، مسئول امور پژوهش سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور از انتخاب و معرفی طرح پژوهشی این سازمان به عنوان طرح پژوهشی برتر بخش صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در این جشنواره طرح ارائه شده از سوی این سازمان با عنوان "پردازش و تفسیر داده‌های فراطیفی در پهنه جنوب غرب بصیران واقع در استان خراسان‌جنوبی" با اجرای داوود رفاهی و علی بیاتانی از دفتر ژئومتیکس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور به عنوان طرح پژوهشی برتر انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در این جشنواره همچنین از پژوهشگر برتر، برترین سازمان صنعت، معدن و تجارت در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری، شرکت شهرک­‌های صنعتی استانی برتر در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری، انتخاب واحد تحقیق و توسعه برتر و برترین محصول تحقیق و توسعه تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از مرکز پژوهش‌های صنعتی، معدنی و تجاری برتر، واحد خدمات فنی مهندسی برتر و انجمن فنی مهندسی برتر، مرکز علمی ­کاربردی برتر، شرکت دانش‌بنیان برتر از دیگر برنامه‌های این جشنواره بوده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا